Foodtruckfestival Boulevard moet blijven.

0 have signed. Let’s get to 200!
At 200 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Guy Nuyens started this petition to Gemeentebestuur Mol

Eten en drinken, we doen het allemaal graag. Nog liever doen we het in een gezellig kader en in uitstekend gezelschap. Tot en met vorig jaar deden u en ik dat in september met veel goesting en plezier tijdens het erg gesmaakte Foodtruckfestival 'Foodstock' op en langs de Adolf Reydamslaan ('den Boulevard') in het hart van onze gemeente.
Mijn partijgenoten in de oppositie vertelden mij dat het gemeentebestuur eenzijdig heeft besloten hier de stekker uit te trekken omdat naar eigen zeggen "de hype voorbij is". De 'hype' in kwestie is dit: een prachtig initiatief en evenement, dat ettelijke honderden buurtbewoners en andere mensen op een originele en feestelijke manier samenbrengt, waar geproefd en gedronken wordt wat je anders niét proeft of drinkt, en waarvan bovendien de gewaardeerde lokale middenstanders middels veel inzet hun verdiende graan meepikken.

Het bestuur beslist, eenzijdig, om ons dat heuglijke gebeuren zonder boe of ba af te pakken. Onze Memo - raadsleden zijn alvast méér dan bereid gevonden om dit op de gemeenteraad met stip aan te kaarten, en om aldus dit mooie evenement te kunnen blijven laten doorgaan.
Gesterkt door een forse 'online bevraging' zal dit op de gemeenteraad uiteraard veel meer impact hebben, en dus hebben we uw hulp nodig. Plak bij interesse eenvoudigweg uw naam onder de petitie, zodat we met zoveel mogelijk 'handtekeningen' ons standpunt kracht kunnen bijzetten.

Alvast erg bedankt voor uw moeite, en smakelijk!

0 have signed. Let’s get to 200!