The Bronx community demand JUSTICE for MURDER of Frankie Williams

0 have signed. Let’s get to 1,500!
At 1,500 signatures, this petition is more likely to get picked up by local news!
Maburiga Garinagu started this petition to Garifuna community, Darcel Clark and

English

Thursday, October 24, 2019 afternoon around 1PM in Robinson Deli & Grocery at 950 Longwood Avenue  Ronny Torres fatally stabbed Frankie Williams. Williams was rushed to Lincoln Hospital where he was pronounced dead.

Ronny Torres executed a beloved musician, friend, father who contributed to the the Bronx arts community. Torres, was charged with 125.25 murder in second degree if sentenced he will face 15-40 years in prison. The community of the south bronx and greater New York is urging district attorney, Darcel Clark to upgrade charge to 125.27: Murder in the first degree or the equivalent to Life without parole.

Please sign the petition urging District Attorney Clark on January 21, 2019  to upgrade the charge. Thursday, October 24, 2019 around 1pm is a timestamp the Williams family, Garifuna, and south bronx community do not wish to remember.

Spanish

El jueves 24 de octubre de 2019 por la tarde alrededor de la 1:00 p.m. en Robinson Deli & Grocery en 950 Longwood Avenue, Ronny Torres apuñaló fatalmente a Frankie Williams. Williams fue llevado de urgencia al Hospital Lincoln, donde fue declarado muerto.

Ronny Torres mato a un querido músico, amigo, padre que contribuyó a la comunidad artística del Bronx. Torres, fue acusado de 125.25 asesinatos en segundo grado si es sentenciado enfrentará 15-40 años de prisión. La comunidad del sur del Bronx y Nueva York está instando al fiscal de distrito, Darcel Clark, a actualizar el cargo a 125.27: Asesinato en primer grado o equivalente a Vida sin libertad condicional.

Firme la petición instando al Fiscal de Distrito Clark el 21 de enero de 2019 a actualizar el cargo. El jueves 24 de octubre de 2019 alrededor de la 1 p.m. es una marca de tiempo que la familia Williams, el pueblo Gariangu y la comunidad del sur del Bronx no desean recordar.

0 have signed. Let’s get to 1,500!