Que el FC Barcelona utilitzi el color groc en la segona equipació

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

El color groc ha esdevingut símbol del poble català en defensa de les llibertats i com a mostra de solidaritat amb els polítics i líders socials presos i exiliats davant l'escalada repressiva de l'Estat espanyol, que ha posat en alerta a la comunitat internacional. Hem vist com a la final de la Copa del Rei la policia espanyola requisava roba de color groc al Wanda Metropolitano a socis i seguidors del FC Barcelona, el que suposa un clar atemptat a la llibertat d'expressió en una democràcia avançada. Per això proposem que, com a mostra de solidaritat amb els seus seguidors i amb el país, la directiva del Futbol Club Barcelona decideixi utilitzar una samarreta de color groc en la segona equipació del seus equips durant la temporada 2018-19.

Hoy: Vicenç cuenta con tu ayuda

Vicenç Bigas necesita tu ayuda con esta petición «Futbol Club Barcelona: Que el FC Barcelona utilitzi el color groc en la segona equipació». Únete a Vicenç y 9 personas que ya han firmado.