Que no se haga medicina privada en el hospital de Mollet.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

RECOLLIDA DE SIGNATURES:

#NO VOLEM MEDICINA PRIVADA A L´HOSPITAL DE MOLLET

La Plataforma en defensa de la sanitat publica del Baix Valles rebutgem que es duguin a terme activitats de la sanitat PRIVADA al l´hospital de Mollet Sobretot quan les prioritats de l’Hospital han de ser millorar el servei d’urgències i disminuir dràsticament les llargues llistes d’espera. No acceptarem de cap manera que ens venguin que la millora del servei passa per utilitzar unes instal·lacions, que són de tota la ciutadania, per afavorir interessos privats en detriment dels públics.

Els/les sotasignats exigim a la Fundació Sanitaria Mollet que no es faci cap activitat PRIVADA a l’Hospital de Mollet, a Catsalut que no autoritzi aquest tipus d’activitat a l’Hospital de Mollet i a l’Ajuntament de Mollet complint amb allò que es va aprovar al Ple de gener vetlli perquè no es faci activitat privada en el centre que és de titularitat pública.

Segons la llei de protecció de dades, les dades recollides només tenen la finalitat de queixa davant la Fundació Sanitària Mollet, Catsalut i Ajuntament de Mollet del Vallès

Hoy: Antonio cuenta con tu ayuda

Antonio Lopez necesita tu ayuda con esta petición «Fundación Sanitaria de Mollet y Cat Salut : Que no se haga medicina privada en el hospital de Mollet.». Únete a Antonio y 27 personas que ya han firmado.