#FreedomforMuhammedBoujbara

0 have signed. Let’s get to 1,000!
At 1,000 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Mensen rechten Stichting Fatima Alzahraa started this petition to Stichting Fatima Alzahraa voor mensen rechten -Amsterdam Mohsin Al-Saaidy

The famous religious vocalist Muhammad Boujbara has been sentenced 9 months in prison(in Saudi Arabia)for filming a video clip about arbaeen. This is completely against freedom of Religion and beliefs. This is a result of years of hate against shia muslims, where they are being watched and picked up for the smallest things.
We demand freedom for Muhammed Boujbara.
#freedomforMuhammedBoujbara.

حكم على المنشد الديني الشهير محمد بوجبارة بالسجن 9 أشهر في المملكة العربية السعودية لتصويره مقطع فيديو عن زيارة الأربعين. الحكم الصادر بحقه مخالف تماماً لحرية الدين والمعتقدات والفكر. وهذه نتيجة لسنوات من الكراهية ضد المسلمين الشيعة ، حيث يتم مراقبتهم بشكل تعسفي.
نطالب بالإفراج عن محمد بوجبارة.

De beroemde religieuze reciteerder  Muhammad Boujbara is in Saudi Arabië veroordeeld tot 9 maanden gevangenisstraf voor het filmen van een videoclip over arbaeen. Dit is volledig in strijd met de vrijheid van religie en overtuiging. Dit is het resultaat van jarenlange haat tegen sjiitische moslims, waar ze in de gaten worden gehouddn en opgepakt worden voor de kleinste dingen.
We eisen vrijheid voor Muhammed Boujbara.
#vrijheidvoorMuhammedBoujbara.

- مؤسسة فاطمة الزهراء في أمستردام
Fatima Alzahraa Organization for human rights- Amsterdam
Stichting Fatima Alzahraa In Amsterdam.

0 have signed. Let’s get to 1,000!