FREE PRISCILLA JIMENEZ

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Moira Brown started this petition to --

Priscilla Jimenez is a young single mother currently incarcerated, unable to connect with her children at the level needed for healthy development. The father of her two children, Gi Leyva, tragically died only a few days ago, and these children are now left with no direct contact with their parents. Priscilla is in the process of applying for an immediate release to return back to her children and provide the support they need. Additionally, Priscilla suffers from diabetes and and her health has truly taken a toll on her while in prison, experiencing extreme weight loss and even seizures. Prison is no place for her during COVID-19 since her health is at serious risk, especially without the ability to quarantine effectively. Please sign and share this petition to free Priscilla!! The signatures will be given to the judge who determines whether or not she will be released immediately! #FreeMouseyMouse

Priscilla Jimenez es una madre joven y soltera que esta encarcelada actualmente. Ella es incapaz de connectar con sus hijos tanto como es necesario para un desarrollo saludable. El padre de sus dos hijos, Gi Leyva, murio tragicamente hace algunas dias, y estos ninos han sido dejados sin contacto directo con sus padres. Priscilla esta solicitando la liberacion inmediata para que pueda volver con sus hijos y para proporcionar el apoyo que necesitan. Además, Priscilla sufre de diabetes y su salud ha cobrado un verdadero costo mientras estaba en prisión, experimentando una pérdida de peso extrema e incluso convulsiones. La prisión no es un lugar para ella durante COVID-19, ya que su salud está en grave riesgo, especialmente sin la capacidad de poner en cuarentena de manera efectiva. Por favor, firme y comparta esta petición para liberar a Priscilla!! Las firmas se darán al juez que determina si será o no liberado inmediatamente! #FreeMouseyMouse

0 have signed. Let’s get to 100!