Release of Ramsey Muniz under the Compassionate Release Program

0 have signed. Let’s get to 200!

Releasing Ramsey from prison and jail to be with family and in the community.

The spiritual message he sent in 2015, (versión en español a sigues)

The spiritual presence of my family on New year's eve

I have these strong spiritual feelings and I can envision my their faces already, because they will be with me tonight like never before - I know they can the sadness and the hurt in my heart and soul like never before - They know that these 21 years of oppopression, discrimination, chains, shakles, nakedness, hunger, pain have taken a toll on my body, but not my heart or my soul. The only reason why it hasn't taken a toll my heart or my soul is because of the love you have given me, the love you have shared with me and my family, and those close to us seeking immediate freedom !!!

This message comes from the heights of heaven and there is no question in my heart and in my soul we shall be free.  Your father shared with me, "Ramsey, in reality, you are free spiritually like no other man on earth or in Heaven and all because of your suffering and pain and darkness that you have had to overcome even in this forecoming New year," Dr. Salvador Alvarez

Faith and miracles!!!

Your able to believe and have faith in the essence and reality of your freedom, allowing miracles and faith to belong and enjoin that reality.

Please help free Ramsey Munoz by signing this petition to free Ramsey Muniz!!

(versión en español a continuación)

El mensaje espiritual que envió en 2015, (versión en español a continuación)

La presencia espiritual de mi familia en la víspera de Año Nuevo

Tengo estos fuertes sentimientos espirituales y ya puedo imaginar sus.  caras, porque estarán conmigo esta noche como nunca antes. Sé que.        pueden sentir la tristeza y el dolor en mi corazón y en mi alma como nunca antes. Ellos saben que estos 21 años de la opresión, la discriminación, las cadenas, los esqueletos, la desnudez, el hambre y el dolor han cobrado un precio en mi cuerpo, pero no en mi corazón ni en mi alma. ¡La única razón por la que mi corazón o mi alma no han pasado factura es por el amor que me has brindado, el amor que compartiste conmigo y mi familia, y aquellos cercanos a nosotros que buscan la libertad inmediata!

Este mensaje proviene de las alturas del cielo y no hay duda en mi corazón y en mi alma que seremos libres. Tu padre compartió conmigo, "Ramsey, en realidad, eres espiritualmente libre como ningún otro hombre en la tierra o en el cielo y todo por tu sufrimiento, dolor y oscuridad que has tenido que vencer incluso en este nuevo año venidero", Dr. Salvador Alvarez

Fe y milagros !!!

Tu puedes creer y tener fe en la esencia y la realidad de tu libertad, permitiendo que los milagros y la fe pertenezcan e impongan esa realidad.

¡Por favor ayuda a liberar a Ramsey Muñoz al firmar esta petición para liberar a Ramsey Muniz!

Today: Seth is counting on you

Seth Hulett needs your help with “Francisco Quintana: Release of Ramsey Muniz under the Compassionate Release Program”. Join Seth and 128 supporters today.