Les LGBTQ+ contre le projet de loi 21/LGBTQ+ against Bill 21

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Andrew Praamsma started this petition to François Legault (Premier ministre du Québec / Premier of Quebec) and

(English to Follow) En tant que membres de la communauté LGBTQ+, nous connaissons malheureusement les injustices que nous pouvons subir aux yeux de la majorité de la population qui nous entourent.

Monsieur Légault et le gouvernement de Québec, s’il vous plaît, nous vous demandons d’annuler ce projet de loi 21. Ce n’est pas juste que ceux et celles qui arrivent au Québec et au Canada, souvent de pays où la communauté LGBTQ+ est forcée de se cacher ou de nier sa propre identité, soient contraints de nier leurs identités religieuses et culturelles afin de pouvoir bénéficier des mêmes opportunités que nous, Canadiens et Québécois, y compris les personnes LGBTQ+, prenons pour acquis.

Nous, membres de la communauté LGBTQ+ du Canada et du Québec, nous nous tenons solidaires avec nos frères et sœurs qui se sentent visés et opprimés par ce projet de loi injuste et mal-conçu.

As members of the LGBTQ+ community, we know well the injustices that can come our way from the majority that surrounds us.

Mr Légault and the Government of Quebec, please, we ask you to cancel Bill 21. It is not right that those who have come to Quebec and to Canada, often from countries where members of the LGBTQ+ community are forced to hide or to deny their own identity, be forced to deny their religious and cultural identities in order to participate fully in opportunities that we, even LGBTQ+ persons, take for granted.

We, members of the LGBTQ+ community, stand in solidarity with our brothers and sisters who feel targeted by this unjust and misconceived law.

0 have signed. Let’s get to 100!