La oss gjøre RT til en offisiell del av FNs verdenserklæring om menneskerettigheter!

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Sigmund Hansen started this petition to FN

Nå mister vi trolig RT grunnet covid-19. Dette var for meg, og mange andre, en enorm skuffelse - Jeg har selv planlagt min RT siden jeg gikk på barneskolen, og store mengder med penger har gått med til dette som det nå ikke blir noe av. Jeg ser på det som umoralsk og grov misbruk av makt at regjeringen har satt i gang slike tiltak som forhindrer feiringen vår i mai.

Likevel finnes det håp. Dette vil ikke være første gangen en gruppe som blir møtt med undertrykkelse og trakassering står opp imot en overveldende og rent ondskapsfull makt - og det vil sannelig ikke være den siste, heller. Men om vi alle skriver under her, og arrangerer solidaritetsfester over internettet, kan vi kanskje sørge for at fremtidige generasjoner spares for lignende diskriminasjon.

Hvis vi gjør RT til en menneskerettighet, kan vi sørge for at Norge aldri igjen kommer med slike groteske angrep på retten vår til å drikke uforsvarlige mengder alkohol og leve skjødesløse, hedonistiske liv i villskap og promiskuitet!

0 have signed. Let’s get to 100!