FLORIDA: 30 Day Mandatory Closure - COVID-19

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Julia Mederos started this petition to Florida Governor and

We are experiencing a crisis. Regardless of age, race, economic status, geography, we are all being impacted by COVID-19, coronavirus. We need to have a mandatory closure of all non-essential business for 30 days. Airport and marine traffic should be decreased for the 30 day period. Pharmacies, grocery stores and medical facilities should be the only functions to remain open. A 30 day closure will allow the virus to stop spreading. Right now, businesses are still asking employees to report into work and individuals are going out as normal, certain individuals can be carriers and are unknowingly be spreading the virus which is life-threatening, especially for individuals with underlying health conditions. Please sign this petition for a 30 day closure to minimize the spread of COVID-19.

Estamos viviendo una crisis. Independientemente de la edad, la raza, el estado económico, la geografía, todos estamos afectados por COVID-19, el coronavirus. Necesitamos tener un cierre obligatorio de todos los negocios no esenciales por 30 días. El tráfico aeroportuario y marítimo debe reducirse durante el período de 30 días. Las farmacias, los supermercados y las instalaciones médicas deben ser las únicas funciones que permanecen abiertas. Un cierre de 30 días permitirá que el virus deje de propagarse. En este momento, las empresas siguen pidiendo a los empleados que se reporten al trabajo y las personas salen normalmente, ciertas personas pueden ser portadoras y, sin saberlo, están propagando el virus que pone en peligro la vida, especialmente para las personas con afecciones de salud subyacentes. Firme esta petición para un cierre de 30 días para minimizar la propagación de COVID-19

0 have signed. Let’s get to 100!