Improve classroom efficiency FIS Dammam - تحسين كفاءة فصول مدرسة الفرسان الدمام

0 have signed. Let’s get to 7,500!


اولياء الأمور الأعزاء،

كولي أمر ، أود أن يحصل أبنائي على أفضل تعليم متاح. يبدو هذا صعب التحقيق مع العدد الحالي للطلاب في الفصل ، خاصة أنه لا يوجد مساعدين لمعلمي الصفوف. يصعب على المعلمين الحفاظ على النظام وتوصيل المعلومة في وجود 25 طالبًا(مختلفي المستوى) بكل فصل، و هو الحد الأقصى المسموح به من وزارة التعليم.

هذه عريضة تطلب من إدارة مدارس الفرسان بالدمام تخفيض هذا العدد حتى لا يتجاوز 20 طالبا في مستوى متقارب. يرجى تسجيل إسمك و صف أبنائكم بهذه القائمة إذا كنت تتفق مع هذا المطلب.
عندما يكون لدينا عدد كاف من التوقيعات ، سوف نرفع هذا الالتماس إلى الدكتور سمير العمران ونطالب بهذا التغيير.

Dear parents,

As a parent, I would like my children to have the best quality education. This seems hard to achieve with the current number of students per class, specially that there are no teacher assistants. It is harder for teachers to maintain order and deliver quality education with 25 students (with different academic levels) per class.

This is a petition asking FIS-Dammam administration to decrease this number to be at most 20 students with similar level. Kindly write down your name and your child's class if you agree. When we have enough signatures we will take this petition to Dr Samir and request such change.