Petition Closed

Rosa Ceron has two children that still depend on her. Kendy Orduno- Ceron age 19, and Juan Orduno age 14. Her youngest son Juan orduno is blind in the left eye due to an accident he had when he was 11 years old. he was shot in his eye with a bibi gun and due to that he is unable to see with his eye. Rosa has been a single mother since kendy was a baby. she is the only parent her children depend on. Rosa was detained many years back due to a felony she had of false identification. she completed all the judges' orders fully and was put on probation. she was following all te instructions correctly until one day ICE showed up at our home and took her. they brought all the charges back and detained her simply because she had come to the united staes illegally. we have been doing all we can to get her out so she can come home with her kids. she is the nicest person ever! everyone absolutley loves her and cares for her and will appreciate everyones help so she can come finally come home. we need our mom here with us. we have no family in mexico and she hasnt been ther in over 20 years. please help us with what you can! thank you.

Letter to
Firmen la peticion!! Paren la deportacion! Rosa Ceron
I just signed the following petition addressed to: Rosa Ceron.

Stop the deportation

Rosa Cerón tiene dos hijos que aun dependen de ella . Kendy Orduño- Cerón de 19 años , y Juan Orduño de 14 años. Su hijo más joven , Juan Orduño es ciego del ojo izquierdo debido a un accidente que tuvo cuando tenía 11 años de edad. recibió un disparo en el ojo con una pistola Bibi y debido a eso él es incapaz de ver con su ojo. el aun la necesita bastante! Rosa ha sido una madre soltera desde que kendy era una bebé. ella es la unica persona de la que sus hijos dependen. Rosa fue detenida hace muchos años debido a un delito grave que tenía de una identificación falsa. completó todas los órdenes de los jueces en su totalidad y fue puesto en libertad condicional. estaba siguiendo todas las instrucciones correctamente hasta que un día el ICE se presentó en su casa y se la llevó. le devolvieron todos los cargos y la detuvieron de nuevo simplemente porque ella había llegado a los estados Unidos de manera ilegal. hemos estado haciendo todo lo posible para sacarla para que ella pueda volver a casa con sus hijos. ella es la persona más agradable que puede aver! absolutamente todos la aman y se preocupan por ella y la aprecian todos la quermos ayudar para que finalmente pueda volver a casa. necesitamos a nuestra madre con nosotros. no tenemos familia en México y no ha ido para aya en más de 20 años. Por favor ayúdenos con lo que puedan y firmen la peticion! Muchas gracias por su ayuda!

Sincerely,