Investigate FIFA Referee Mark Geiger for match-fixing suspicion.

0 have signed. Let’s get to 500!

The request is to start an investigation into the possibility of match fixing by the referee Mark Geiger.  During Several World cup games in Russia he has shown negative behavior's which appear as possible match fixing.  This is clearly seen during the July 3 game between Colombia & England where he displays favoritism for 1 team(England) by not following FIFA protocol, not listening to the other referees and failing to utilize VAR.  There is clear proof that this referee had a clear objective in this game and it was to help England by any means available to win the game.  This petition is not to overturn the results but to investigate the high possibility of a bought referee who most likely has illegal funds to fix these games.  We request a full investigation into the matter by the FBI, FIFA or The Russian Authorities as there have been other incidents where these organizations have intervened like the 2015 FIFA corruption case where the FBI made several arrest and prosecuted about 11 officials.  We ask that this referee get investigated for the simple reason that there should always be FAIR play in any sporting event specially a world cup.

I have attached links below to supporting links that mention the referee's corrupt ways and other request for investigation.

Video bought referee Mark Geiger

If you believe in this cause please join our petition.

(Spanish Translation)

La solicitud es iniciar una investigación sobre la posibilidad de arreglo de partidos por el árbitro Mark Geiger. Durante varios juegos de la Copa del Mundo en Rusia, ha mostrado comportamientos negativos que parecen posibles arreglos de partidos. Esto se ve claramente durante el juego del 3 de julio entre Colombia e Inglaterra, donde muestra favoritismo por 1 equipo (Inglaterra) al no seguir el protocolo de la FIFA, no escuchar a los otros árbitros y no utilizar el VAR. Hay pruebas claras de que este árbitro tenía un objetivo claro en este juego y era ayudar a Inglaterra por cualquier medio disponible para ganar el juego. Esta petición no pretende anular los resultados sino investigar la alta posibilidad de que un árbitro comprado que probablemente tenga fondos ilegales arregle estos juegos. Solicitamos una investigación completa sobre el asunto por parte del FBI, la FIFA o las autoridades rusas, ya que ha habido otros incidentes en los que estas organizaciones han intervenido, como el caso de corrupción de la FIFA 2015 donde el FBI realizó varios arrestos y procesamientos contra 11 funcionarios. Pedimos que este árbitro sea investigado por la sencilla razón de que siempre debe haber un juego FAIR en cualquier evento deportivo, especialmente en una copa del mundo.
He adjuntado enlaces a continuación a enlaces de apoyo que mencionan las formas corruptas del árbitro y otras solicitudes de investigación.

(los enlaces estan en el medio de la peticion.)

Today: Peter is counting on you

Peter Eagle needs your help with “Federal Bureau of Investigation: Investigate FIFA Referee Mark Geiger for match-fixing suspicion.”. Join Peter and 489 supporters today.