Petición cerrada

NO al canvi de seu de l’Absolut 2016 de P&P de l’Ampolla

Esta petición ha conseguido 134 firmas

Davant la suspensió per part de la Federació Catalana de P&P del Campionat de Catalunya Individual Absolut 2016 que havia de cel·lebrar-se els propers dies 11 i 12 de Juny, volem manifestar el següent:

1)      La decisió de suspendre la competició la pren la Federació el passat dia 6, dilluns, immediatament després de disputar-se la fase prèvia (dies 3 a 5 de juny). I la raó esgrimida és el mal estat del camp. L’argument resulta sorprenent tenint en compta que sí es va permetre la cel·lebració de la prèvia per a la qual la Federació suposem que va donar el seu vist i plau.

2)      Entenem queel Campionat de Catalunya Individual Absolut comença amb la fase prèvia (punt 1 del Reglament). Un cop disputada aquesta i, per tant, començada la competició no es pot anul·lar el que ja s’ha cel·lebrat sense que hi concorri una causa suficientment justificada –el mal estat del camp no ho és ja que no va impedir convocar i permetre el joc a la prèvia-.Tornar a començar la competició, modificant el Reglament a conveniència o redactant-ne un de nou, la desvirtua i la perverteix de manera irrecuperable.

3)      L’estat del camp a la fase prèvia no va ser el que tots desitjariem per a una competició de la importància del CCIA. Amb tot, 44 dels 116 jugadors que van participar a la prèvia van fer par o menys (34,48 %) la qual cosa és indicativa de que les condicions del camp en absolut impedien el desenvolupament del joc.

4)      La petició cursada a la Federació a través d’aquest mateix recurs, i que sembla constitueix el detonant per a la suspensió, esta subscrita en més d’un 75 % dels casos per sotasignants que no han participat a la fase prèvia ni han constatat en persona l’estat del camp.

5)      Finalment, entenem que el reinici de la competició anunciat per la Federació és una greu falta de consideració i de respecte cap els jugadors que, amb l’esforç de tot tipus que suposa desplaçar-se a l’Ampolla, han competit amb il·lusió per fer-se un lloc entre els escollits per disputar la fase final del CCIA.

És per tot el que precedeix que demanem a la Federació Catalana de Pitch&Putt que anul·li la decisió de canviar la seu del Campionat de Catalunya Individual Absolut i que aquest es desenvolupi tal i com estava previst excepte pel que fa a les dates de la fase final, per a les quals entenem convenient un ajornament que permeti millorar tot el possible les condicions del camp de l’Ampolla.

Hoy: Alberto cuenta con tu ayuda

Alberto Alcaraz Alcaraz necesita tu ayuda con esta petición «Federació Catalana de Pitch&Putt: NO al canvi de seu de l’Absolut 2016 de P&P de l’Ampolla». Únete a Alberto y 133 personas que ya han firmado.