Per que el Barça jugui amb la samarreta de la senyera aquest 18/12 contra el Reial Madrid.

0 a signé. Prochain objectif : 500 !
Penya Blaugrana del Rosselló de Canet a lancé cette pétition adressée à FC Barcelona

Josep Maria Bartomeu: "El Barça sempre defensarà el que vulgui la majoria del poble català"

"És cert que estem vivint uns moments de complexitat que són transcendentals en la història de Catalunya. El Barça està al costat de les llibertats, defensem la llibertat d’expressió, defensem la democràcia i defensem el dret a decidir.  El que vingui amb nosaltres ha de saber que el Barça defensarà sempre el que vulgui la majoria del poble de Catalunya”, ha afegit.

El màxim mandatari blaugrana ha defensat que l'entitat "s'ha mantingut fidel a les seves arrels ideològiques" i, en aquest sentit, ha apuntat que "el Barça i Catalunya sempre han anat de la mà".

Doncs per donar suport a la llibertat dels presos polítics i exiliats i per defensar la voluntat democràtica de tot un poble, demanem al FC Barcelona que jugui amb la samarreta de la senyera aquest 18 de desembre 2019 pel clàssic contra el Reial Madrid. Un gest fort per part del club que confirmaria el que va declarar el President Josep Maria Bartomeu.

0 a signé. Prochain objectif : 500 !