Obrim el Camp Nou pel Barça femení

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!

Les dones també estan discriminades al món de l'esport, i l'assistència als partits del Barça femení, així com el tractament del futbol practicat per noies per part dels mitjans de comunicació, en són un bon exemple. Entre totes i tots hem d'aconseguir que el proper partit de Champions League del Barça Femení es jugui al Camp Nou! Necessitem que el club obri les portes de l'estadi a les noies del primer equip. Sabem que omplir-lo de gent és gairebé impossible, però segur que serem moltíssims milers de persones omplint el Camp Nou de dignitat. Hem de visibilitzar l'esport femení, i aquest seria un pas de gegant.

Per la IGUALTAT i per JUSTÍCIA, demanem al FC Barcelona que el proper partit de Champions del Barça Femení es jugui al Camp Nou. La data seria el 21/22 o 28/29 de març, encara s'ha de confirmar. T'agradi o no el futbol, moltes gràcies per la teva signatura i per compartir ;)

Hoy: Xavi cuenta con tu ayuda

Xavi Navarro necesita tu ayuda con esta petición «FC Barcelona: Obrim el Camp Nou pel femení». Únete a Xavi y 361 personas que ya han firmado.