Petición cerrada

Recuperar la pàgina independentista eliminada sense motiu

Esta petición ha conseguido 2.318 firmas

Notícia del Diari Catalunya Lliure:

Durant el dia d’avui la pàgina “Independència per Catalunya ja!” ha estat eliminada de la xarxa social sense previ avís. Segons hem pogut saber des del Diari Catalunya Lliure, els administradors no han rebut cap correu ni cap avís de l’eliminació de la pàgina. La sorpresa se l’han endut avui al migdia, quan han intentat accedir, sense resultat.

Facebook ha tingut durant anys una gran polèmica sobre les denúncies a pàgines al seu web. Tot i això aquesta pàgina era de caire independentista però no difonia cap tipus d’informació il·legal. La pàgina podria haver estat víctima d’usuaris espanyols que l’haurien pogut denunciar a la vegada per, suposadament, infringir les normes de Facebook, tot i que aquest seria un motiu fals. També hi ha una altra hipòtesi en joc, i és la Llei Mordaça vigent a l’Estat espanyol i a Catalunya des de principi de mes per imposició.

Tot i això, cap de les hipòtesis contemplen el fet que la pàgina hagi estat eliminada sense previ avís ni que cap dels administradors, segons ens han informat, hagin rebut cap correu.

La pàgina, abans, es podia consultar al següent enllaç:

Hoy: Oriol cuenta con tu ayuda

Oriol Closa necesita tu ayuda con esta petición «Facebook: Recuperar la pàgina eliminada». Únete a Oriol y 2.317 personas que ya han firmado.