Que Whatsapp afegeixi una bandera catalana / Whatsapp adding a Catalan flag

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!

Catalunya ha tingut al llarg de la història un gran sentit nacional. Som 7.5 milions de persones que parlem el català activament. Ara que tornem a aspirar ser independents, necessitem la bandera catalana a Whatsapp per poder-nos comunicar amb la resta d'Europa.

Whatsapp té actualment 248 banderes tot i que al món actualment hi ha 194 països. Això vol dir que Whatsapp ja inclou banderes de territoris que no són oficialment país. Per exemple, inclou Illa de Man (que pertany al regne unit) i Illes Faroe (que pertanyen a Dinamarca). Vota perquè tinguem la nostra bandera a Whatsapp!

----------------------------

Catalonia has had a great national sense throughout history. We are 7.5 million people who actively speak Catalan. Now that we aspire to be independent, we need the Catalan flag in WhatsApp to be able to communicate with the rest of Europe.
WhatsApp currently has 248 flags, although in the world there are 194 countries. This means that WhatsApp already includes flags of territories that are not officially a country. For example, it includes Man Island (which belongs to the United Kingdom) and the Faroe Islands (which belong to Denmark). Vote so we have our flag on WhatsApp!

Hoy: Angel cuenta con tu ayuda

Angel Crehuet necesita tu ayuda con esta petición «Facebook: Que Whatsapp afegeixi una bandera catalana». Únete a Angel y 113 personas que ya han firmado.