Proposal to add the button to hide the spoiler on Facebook

0 hanno firmato. Arriviamo a 100.

Nowadays, we are immersed in this social network like permanent residents of the net, and since now fb is chosen by billions of people, many of their interactions take place on the network itself.
Unfortunatly, there is an issue that puts in danger this type of convivence and perhaps, it is the only negative aspect that keeps people away from facebook, from the pleasure of discussing, exchange ideas, to talk about this and that, chosing to close the connection with it in a bad way. This plague of an issue are the spoilers. Every year , tv series drastically increase in numbers, and so goes for the new shows. In the same way, even the animation market offers new schedules that can entartain different kind of audience, from children to adults. But there is always one thing that puts in danger this entartainment, the presence of annoying spoilers that deprives people, from the pleasure of being together.
When you connect to the network, trying to mind your own business, you see pop up the spoiler of the tv series that you were following and here you go, you will have the rest of the day ruined.
There is nothing worst and more arrogant to let others know in advance what is going to happen, because it end the pathos, destroys the feelings and marks the series, that instead of ending appreciated, will be remembered for being the scene of a waiting to happen tragedy. So we kindly ask to solve this issue, suggesting if possible the introduction of a spoiler button as similary occurs in many forums, that hides the text and let it become avaible only clicking on it. Of course, we trust in you even for further solutions that you can come up with, to make sure that the stay on facebook will be as pleasant as possible. signed: the facebook's tenants.

---------------------------------------------------------------------------------

Siamo oramai immersi nei social network come abitanti permanenti della rete. Visto che oramai FB è scelto da miliardi di persone, gran parte della comunicazione tra individui si svolge tramite questo social. Ma c'è purtroppo una piaga che fa si che tale permanenza venga messa a rischio ed è forse l'unica cosa negativa per cui le persone invece di stare nel comfort e nel piacere delle varie conversazioni a scambiare idee, parlare del più e del meno, chiudano la connessione uscendo da Facebook in malo modo, appunto gli spoiler.

Ogni anno le serie tv crescono a dismisura e se ne hanno sempre di nuove. Allo stesso modo anche il mercato dell'animazione offre dei nuovi palinsesti che riescono a intrattenere dai più piccoli agli adulti. Ma come sempre c'è una cosa che le mette a rischio: ossia la presenza di fastidiosi spoiler che minano il divertimento e il piacere dello stare insieme. Quando ti connetti alla rete e stai pensando allegramente agli affari tuoi, ecco saltare fuori uno spoiler della serie tv che stavi seguendo e come conseguenza avrai rovinata la giornata.
Perché non c'è nulla di peggio e di più arrogante di far sapere in anticipo quello che succederà, perché leva il pathos, distrugge le emozioni e connota negativamente quella serie che invece di finire per essere apprezzata, sarà ricordata per essere stata teatro di una tragedia annunciata. Lo spoiler.

Per cui chiediamo gentilmente che questa piaga venga risolta, suggerendo se è possibile l'introduzione di un tasto Spoiler che come avviene analogamente in molti forum di conversazione, riesca ad occultare il testo rendendolo invisibile, e diventa consultabile solo cliccandoci sopra. naturalmente confidiamo in voi anche per altre eventuali soluzioni che vi potranno venire in mente per fare in modo che il soggiorno su Facebook sia il più piacevole possibile.

Oggi: Discussion Café conta su di te

Discussion Café ha bisogno del tuo aiuto con la petizione "Facebook Inc : Proposal to add the button to hide the spoiler on Facebook". Unisciti con Discussion Café ed 29 sostenitori più oggi.