Petitioning FABPAC (Facilities and Bond Planning Advisory Committee) for Austin ISD

Martin Middle School Austin, Texas: Modernization Required / Stay at Current Location

Martin should remain an active Middle School, be fully modernized, and maintain its current capacity of 804 at its present location.

In order to provide multiple opportunities for our community to express their wishes to the FABPAC (Facilities and Bond Planning Advisory Committee) in regards to the future of Martin Middle School, we present this petition in order to collectively express our knowledge of what is best for our students and community. Displacing Martin Middle School would be a disruption and disservice.

We deserve to keep our campus location. Martin should stay where it is.

* Please only sign once either electronically or hard copy.                Martin CAC

Martin debería permanecer como una escuela media activa, debería ser modernizada completamente y mantener su capacidad actual para 804 estudiantes en su dirección actual.

En orden de proveer múltiples oportunidades a nuestra comunidad, de expresar sus deseos al FABPAC (Comité de Bonos y Planeación) con respecto al futuro de la escuela Media Martin, presentamos esta petición para colectivamente presentar nuestros conocimientos y opiniones de lo que es mejor para el futuro de nuestros estudiantes y la comunidad. Desplazando la escuela a otra localidad es una interrupción a la enseñanza de los alumnos y no darles los servicios necesarios.

Merecemos que nuestro campus se quede donde está.

* Por favor firme solo una vez electrónicamente o en papel.  Martin CAC

This petition will be delivered to:
  • FABPAC (Facilities and Bond Planning Advisory Committee) for Austin ISD

Martin Middle School 1601 Haskell, Austin, Texas 78702 started this petition with a single signature, and now has 172 supporters. Start a petition today to change something you care about.

Today: Martin Middle School is counting on you

Martin Middle School 1601 Haskell, Austin, Texas 78702 needs your help with “FABPAC (Facilities and Bond Planning Advisory Committee ) for Austin ISD: Martin Middle School, Austin, Texas : Modernization required / Stay at current location”. Join Martin Middle School and 171 supporters today.