Victoria

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 835 firmas!

Recogida de firmas dirigida al Ayuntamiento de Torredembarra (Tarragona) y a sus representantes, en concreto: Al Sr. Alcalde, Sr. Eduard Rovira Gual, al Regidor de Turismo y Educación, Sr. Jordi Solé Flores, al Regidor de Medio Ambiente, Sr. Josep Maria Guasch Gibert, a la Regidora de Cultura, Patrimonio y Fiestas, Sra. Núria Batet Miracle y al Regidor de Acción Social y Cooperación, Sr. Lluís Suñé Morales.

Campaña para exigir la prohibición del uso de toda clase de animales vivos como entretenimiento, muestreo, reclamo y/o exposición en cualesquiera actos, sean permanentes o temporales (inclusive ferias, mercados y puestos ambulantes), que se lleven a cabo en el término municipal de Torredembarra, ya sean organizados por entes públicos, asociaciones privadas o públicas y/o particulares y cualesquiera que sea su fin, ya sea comercial, sin ánimo de lucro u otros; y, en consecuencia, exigir que se modifique la redacción del Capítulo III de la Ordenanza Municipal de Policia i Bon Govern i Convivència Ciutadana, con el fin de incluir dicha prohibición. Asimismo, exigir al Ayuntamiento que vele por el cumplimiento del Decret Legislatiu 2/2008, de 15 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de protecció dels animals y, en concreto, de sus artículos 2.2, 2.3, 5.j), 5.l), 5.1.m) y 6.1.d) y en cualquier caso de los artículos 337 y 337 bis) del Código Penal.

Muchas gracias a tod@s por vuestra colaboración. ¡Junt@s el cambio es posible! ¡Por el fin de la explotación animal!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Recollida de firmes dirigida a l’Ajuntament de Torredembarra (Tarragona) i als seus representants, en concret: Al Sr. Alcalde, Sr. Eduard Rovira Gual, al Regidor de Turisme i Educació, Sr. Jordi Solé Flores, al Regidor de Medi Ambient, Sr. Josep Maria Guasch Gibert, a la Regidora de Cultura, Patrimoni i Festes, Sra. Núria Batet Miracle i al Regidor d’Acció Social i Cooperació, Sr. Lluís Suñé Morales.

Campanya per exigir la prohibició de l’ús de tota classe d’animals vius com a entreteniment, mostreig, reclam i/o exposició en qualsevol tipus d’acte, sigui permanent o temporal (incloses fires, mercats i parades ambulants), que tingui lloc en el terme municipal de Torredembarra, ja sigui organitzat per ens públics, associacions privades o públiques i/o particulars, sigui quina sigui la seva finalitat, ja sigui comercial, sense ànim de lucre o d’altres; i, en conseqüència, exigir que es modifiqui la redacció del Capítol III de l’Ordenança Municipal de Policia i Bon Govern i Convivència Ciutadana, amb l’objectiu d’incloure dita prohibició. Igualment, exigir a l’Ajuntament que vetlli pel compliment del Decret Legislatiu 2/2008, de 15 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de protecció dels animals i, en concret, dels seus articles 2.2, 2.3, 5.j), 5.l), 5.1.m) i 6.1.d) i en qualsevol cas dels articles 337 i 337 bis) del Codi Penal.

Moltes gràcies a tots/es per la vostra col·laboració. Junts/es el canvi és possible! Posem fi a l’explotació animal!

Hoy: Albert cuenta con tu ayuda

Albert Valls Cantero necesita tu ayuda con esta petición «Exigir la prohibición del uso de toda clase de animales vivos como entretenimiento, muestreo, reclamo o exposición en cualesquiera actos, permanentes o temporales (inclusive ferias, mercados y puestos ambulantes), que se lleven a cabo en Torredembarra.». Únete a Albert y 834 personas que ya han firmado.