Petición cerrada

EXIGIM QUE BANC SABADELL CANVIÏ DE NOM

Esta petición ha conseguido 36 firmas

“EXIGIM QUE BANC SABADELL DEIXI DE DIR-SE BANC SABADELL”

El dia 5 d'octubre de 2017 el Banc Sabadell va traslladar la seva seu social a la ciutat d'Alacant. Recentment ha traslladat també la seva seu fiscal. Així, quin sentit té que el Banc Sabadell es segueixi dient Banc Sabadell si ja no és un banc «de» Sabadell?

Sabadell és una ciutat noble i digna i molts sabadellencs no entenem com un banc que no és d'aquí ha de representar la nostra ciutat, aprofitant-se del seu nom, i de la imatge i la marca de la nostra ciutat. Més encara, quan aquest banc no només no ens representa com a ciutat sinó que actua en contra dels interessos de la major part de la societat sabadellenca i del nostre país, Catalunya, el qual el va fer créixer. Per què doncs, aquest banc ha de continuar utilitzant el nom de la nostra ciutat?

Igualment si avui hi hagués qualsevol iniciativa sorgida de la ciutat per a la ciutat, interessada per exemple en crear una entitat financera ètica basada en valors de respecte, exemplaritat i igualtat no podria anomenar-se banc sabadell degut al sense sentit de que un banc alacantí estaria utilitzant aquest nom.

Per últim la repercussió internacional de Banc Sabadell fa que aquest sigui protagonista important de la imatge que dona la nostra ciutat a l'exterior. Actualment els ciutadans de Sabadell, no volem que un banc alacantí de valors morals dubtosos representi i reflecteixi la projecció internacional de la nostra ciutat.

Per totes aquestes raons demanem al Banc Sabadell que deixi d'utilitzar en la seva marca comercial el nom de la nostra, no de la seva, ciutat.

PLATAFORMA “SABADELL TÉ DIGNITAT”

Hoy: Sabadell té dignitat cuenta con tu ayuda

Sabadell té dignitat necesita tu ayuda con esta petición «EXIGIM QUE BANC SABADELL NO ES DIGUI SABADELL». Únete a Sabadell té dignitat y 35 personas que ya han firmado.