Petition Closed
Petitioning José Ramón Bauzá, President de les Illes Balears. and 1 other

Exigència a Bauzá de retornar els 120.000 € i de presentar la dimissió per estafador i mentider

President del Govern de les Illes Balears: Exigència al President Bauzà de retornar els 120.000 € estafats entre el 2004 i el 2009 a l'Ajuntament de Marratxí i de presentar la seva dimissió per estafador, trampós i mentider.

Fes córrer la veu, comparteix-ho per les xarxes socials. Hashtags de twitter: #Bauzálladre i #Bauzáladrón

---> Llegir EU ja havia denunciat l’incompliment de Bauzá de la llei de farmàcia, que ara ha quedat demostrat

---> Llegir Esquerra Unida inicia un procés jurídic contra José Ramón Bauzá

---> Ver Reclamación íntegra contra Bauzá (PDF)

! ---> Més informació a www.esquerraunida.org

Letter to
José Ramón Bauzá, President de les Illes Balears.
EUIB (Esquerra Unida de les Illes Balears)
Al President del Govern de les Illes Balears

Sr. Bauzá:

Les persones sotasignants ens adreçam a Vostè per exigir-li que retorni a l'Ajuntament de Marratxi els 120.000 euros que va cobrar indegudament amb càrrec als Pressuposts municipals en base a simular una dedicació exclusiva al seu càrrec de Batle que, en realitat, compatibilitzava amb l'administració de diverses empreses i una oficina de Farmàcia al mateix municipi, amb l'agreujant de vulnerar la Llei 7/98 d'ordenació farmacèutica de les Illes Balears que li obligava a anomenar un substitut.

Així mateix, les persones sotasignants exigim la seva dimissió per haver intentat ocultar les seves activitats lucratives de caire privat no només a l'Ajuntament de Marratxí sinó també mentint en nombroses declaracions davant l'opinió pública i en les declaracions oficials realitzades davant el Parlament de les Illes Balears i el propi Govern que Vostè indignament presideix.

Entre el 2003 i el 2007, les Illes Balears, en la persona del Sr. Jaume Matas, hagueren de patir un President estafador, trampós i mentider. Vostè va guanyar les eleccions del 2011 perquè molta gent ingènua el va creure quan va dir que allò mai més no es tornaria a produir. Per això el fet que Vostè també s'hagi enriquit indegudament amb els doblers de la ciutadania, que hagi mentit i que hagi estafat resulta particularment repugnant. Dimiteixi Sr. Bauzá. No esperi ni un dia més.