Victoria confirmada

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 960 firmas!

Aiete Ikastetxea, 15.662 biztanle dituen Aiete auzoko ikastetxe publiko bakarra da eta 2006-2007 ikasturtean sortu zen eskola da. Lehenengo ikasleek behin-behineko kokaleku bezala duela urte asko eskola izandako eraikin zahar bat erabili zuten baina Eusko Jaurlaritzak bi edo hiru urteetan beraien beharretara egokituko zen behinbetiko eraikuntza berri bat izango zutela hitz eman zieten.

Aiete Ikastetxean Donostiako ikastetxe publiko gutxi batzuk bezala, "Proiektuetan Oinarritutako Irakaskuntzan" oinarritzen dira eta Eusko Jaurlaritzaren aldetik, irakaskuntza era hau bultzatu nahi da, era honetan ikaslea bera bere ikaskuntzaren protagonistak baitira.

2013-2014 ikasturtean, behinbehineko kokalekuan 8 urte egingo ditugu, eta urtez urte prefabrikatu edo barrakoiak jartzen joan dira, ikastetxeko egoera eta lekua geroz eta eskaxagoa eta larriago izanik. Beste behin ere, Eusko Jaularitzak 2014ko aurrekontuetatik kanpo utzi du Aiete Ikastetxeko eraikuntza proiektua.

Azken finean egoera jasangaitz hau bizi dutenak bi eta hamaika urte bitarteko haurrak dira, eta gure betebeharra, pertsona heldu bezala, ametsak bete daitezkeela eta hitzak haizeak eramaten ez dituela da...

/  /  /

Aiete Ikastetxea, la escuela pública del barrio donostiarra de Aiete -con más de 15.662 habitantes- se puso en marcha el curso 2006-2007. L@s primer@s alumn@s comenzaron a utilizar de manera provisional unas antiguas instalaciones públicas. El Gobierno Vasco se comprometió a que en dos o tres años el alumnado pasaría a un edificio de nueva construcción mucho más adecuado para un centro educativo de estas características.

Aiete Ikastetxea es una de las pocas escuelas públicas donostiarras que aplica la metodología del “Aprendizaje Basado en Proyectos”, curiosamente el Gobierno Vasco quiere impulsar esta fórmula docente en el cual l@s estudiantes son protagonistas de su propio aprendizaje.

Este curso 2013-2014 cumpliremos 8 años en la ubicación provisional, a la que se han ido añadiendo barracones año tras año, haciendo que la situación de la escuela sea cada vez más precaria. Una vez más, el Gobierno Vasco quiere dejar fuera de los presupuestos del 2014 a la escuela pública de Aiete.

L@s afectad@s son niñ@s entre dos y once años, y nuestra labor como personas adultas es demostrarles que los sueños no se los lleva el viento...

www.aieteikastetxea.org

Hoy: AMPA Aiete Ikastetxea. cuenta con tu ayuda

AMPA Aiete Ikastetxea. necesita tu ayuda con esta petición «Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza departamentua: Aiete Ikastetxeko eraikina egin dezatela. / Departamento de Educación del Gobierno Vasco: Construir la escuela pública Aiete Ikastetxea.». Únete a AMPA Aiete Ikastetxea. y 959 personas que ya han firmado.