APP para denunciar agresores machistas Erasotzaile matxistak salatzeko aplikazio bat

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!

Instamos al Gobierno Vasco a implementar una aplicación para denunciar agresores machistas (puedes leerlo en castellano en la parte inferior)

Eraso matxistak salatzeko aplikazio bat eratzea proposatzen diogu Eusko Jaurlaritzari. Tresna berriak eta kanal berriak aldarrikatzen ditugu, edozelako indarkeria egoeratan dauden emakumeek bizilagun/lekukoek dagokien udalako polizia-komisariekin zuzenean kontaktatzeko, eta esku-hartzeko denbora murrizteko. Alarma honen igortzea botoi baten bidez aktibatuko litzateke. Botoi horrek sistema erabiltzeko momentuan erabiltzailearen azken kokaleku zehatzak automatikoki igorriko lituzke. Gainera, aplikazkioan kamera batera zuzeneko sarrera eraistea proposatzen dugu. Kamera horri esker erosotzaileari argazkia egitea edo grabatzea posible izango litzateke, ondoren identifikazioa errazteko. Tenerifek, Iruñak eta Durangok ekimen hau martxan jarri dute haien herriko festetan eta Bilbon alderdi politiko guztiek horrelako funtzioak dauzkan aplikazio bat sortzea erabaki dute.
Tresna telematiko hau ezartzea exijitzen diogu Eusko Jaurlaritzari, indarkeria matxistako kasuetan esku-hartzeko denbora murriztuko lukeelako. Izan ere, kasuen kopurua egunez egun handiagotzen ari da.

Aplikazio honen diseinuak ikuspegi feminista izan behar du.

-Pertsonal aditua alerten abisuak erantzuteko.
-Hizkuntza inklusiboa
-Eskue-hartzeko protokoloa mugimendu feministarekin koordinatuta.

Eraso matxisten kasuak Euskal Herrian areagotzen ari dira. Eusko Jaurlaritzak arriskuko egoera hauetan beharrezko baliabide publiko guztiak era azkar eta koordinatuan esku-hartzea premiazkoa da.

Instamos al Parlamento Vasco a desarrollar una aplicación móvil para denunciar situaciones de violencia machista, reivindicamos nuevas herramientas y nuevos canales para que las mujeres que estén en cualquier situación de violencia o vecinas/vecinos testigos de este tipo de delitos puedan conectar de manera directa con la comisaría del municipio correspondiente y reducir el tiempo de intervención.La emisión de esta alarma se activaría mediante un botón que emitiría automáticamente la localización exacta de la usuaria. Además, proponemos incorporar en la aplicación acceso directo a una cámara que permita fotografiar y grabar al agresor para facilitar la posterior identificación.

Tenerife, Pamplona y Durango han puesto en marcha iniciativas parecidas durante las fiestas y en Bilbao todos los partidos políticos han aprobado la creación de una aplicación con funciones parecidas.
Exigimos al Gobierno Vasco que implante esta herramienta telematica que reduciría el tiempo de intervención en los casos de violencia machista, que aumentan en Euskadi cada día.

Esta aplicación debe estar diseñada con perspectiva feminista:

-Personal experto atendiendo los mensajes de avisos de alertas
-Lenguaje inclusivo
-Protocolo de intervención posterior coordinado con el movimiento feminista

Hoy: Plaza cuenta con tu ayuda

Plaza Feminista necesita tu ayuda con esta petición «Eusko Jaurlaritza : Erasotzaile matxistak salatzeko aplikazio bat ezartzea exigitzen diogu Eusko Jaurlaritzari». Únete a Plaza y 105 personas que ya han firmado.