Vergonya del Parlament Europeu

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

To whom it concerns,

Citizen of Catalonia,

I hope someday we the Catalan people will be recognized in the European Community as a member of a free Nation. It handles of maintaining our dignity as a country and also for the European community. We have only the hope that the democratic countries give us their support to be able to put ballot boxes to vote to leave Spain peaceably, we need it, otherwise we will go on being politically and linguistically suppressed
Spain is a relentless country with feeble nations but servile and submissive in front of powerful countries.
For a long time (centuries)we yearn for our independence peacefully , but with Spain I’ts impossible, they are too proud of themselves.
What can we do if they will never accept the ballot boxes? They are against to vote
Our former President, our today’s president of the parliament and six members of the parliament have been disqualified because they put ballot boxes to vote. It’s too sad to belong to a country who hates you and hates the democracy
We feel unprotected, defenseless. Would Europa rather violence and a war before ballot boxes? Is this the Europe you want to build?
Shame, Ladies and Gentlemen, shame on you.
A disappointed citizen of Catalonia.Shame.

Sehr geherte Damen und Herren,

Bürger aus Katalonien

ich hoffe, eines Tages werden wir (die Katalanen) in der Europagemeinschaft anerkennen.
Es geht um die Würdigkeit der Europäische Anstalt. Muss man Gewalt und Krieg haben, um diese Anerkennung zu bekommen? Nur in echte demokratische Staaten können wir vertrauen. Mit Spanien die Zwiesprache ist unmöglich, wir füllen uns einsam, verlassen von der demokratischer Staaten vor einem unerbittliche und einem antidemokratischen Spanien. Schande für die Europäische Gemeintschaft, die einer Mitglieder hat (Spanien) , die sehr kriecherisch und untertänig vor mächtige ist, und Gleichzeit unerbittlich vor schwächlich.Spanien ein Land, das die Wahlen nicht annimmt. _sie sind nicht gewöhnt handel zu treiben oder vereinbaren, sie sind zu Stolz. Unserer vorheriger Ministerpräsident, unsere Vorsitzende des Parlaments und sechs abgeordnete sind für unfähig erklärt nur, weil sie de Wahlurne stellen möchten. Wir füllen uns schützlos, ungeschützt. Europa heißt das? Unverschämtheit, Damen und Herren, Unverschämtheit.

Ein enttäuschter Bürger aus Katalonien

Hoy: joan Simon cuenta con tu ayuda

joan Simon Joan Simon i Ortega necesita tu ayuda con esta petición «Europäische Gemeinschaft: Vergonya del Parlament Europeu». Únete a joan Simon y 11 personas que ya han firmado.