Victoria

Estimem la nostra escola Prínceps, la volem ja!!

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 1.431 firmas!

La nostra petita escola catalana, familiar i plurilíngüe està posicionada al districte de Nou Barris de Barcelona i és la més antiga del barri. Les nostres aules son plenes de nens i nenes enamorats de la seva escola i amb moltes ganes de treballar i de fer les coses bé, es volen convertir en joves competents i preparats per un futur molt proper i ple de moltes alegries.

Tot es va truncar quan un dia vam començar xerrades amb les persones que ens lloguen l'edifici doncs ens van apujar aquest lloguer a el doble i no podíem assumir aquesta despesa. O tancàvem l'escola o buscàvem l'alternativa. Vam escollir lluitar i buscar una solució per salvar 22 llocs de treball d'uns mestres vocacionals i que no es mereixen quedar-se sense feina... Vam trobar un local on  poder encabir la nostra escola i a més amb un pati on els nostres alumnes poguessin sortir a fer l'esbarjo ja que ara hem d'anar al parc del davant, parc de la Guineueta, i és clar, sempre és millor no haver de sortir de l'escola durant les hores lectives. Al juny de 2016 vam aconseguir tenir un projecte aprovat per la Generalitat de Catalunya, per l'Ajuntament de Barcelona i amb els permisos de Bombers atorgats per tenir-ho tot en regle.

Voldríem haver obert la nostra escola aquest curs 2016/2017 però encara no ens ha estat possible doncs uns veïns, que no els agraden els nens, perquè ens ho han dit amb aquestes paraules, ens estan fent la vida impossible i ens estan "fregint" a denúncies falses amb tota la intenció de que no podem obrir mai la nostra escola, mai (així mateix ens ho han dit). L'Ajuntament no té més remei que anar acceptant aquestes denúncies tot i ser falses, però en el temps que nosaltres utilitzem per demostrar que tot el que estan dient és fals, l'Ajuntament ens ha tancat les obres de l'escola i no podem treballar. Som a final de curs i necessitem obrir a setembre ja que no podem sostenir totes aquestes despeses, però això no ho veu l'Ajuntament que no ens obra les obres des que ens les varen tancar al gener d'aquest any.

Som una escola amb nens d'aquí i de varies nacionalitats i fem un treball social importantíssim i tenint el tant per cent més alt de famílies del barri amb NEE derivades de situacions socioeconòmiques desfavorides,  ens estan fent la guitza i no ens deixen obrir, tot i tenir-ho tot en regle... Que està passant?

Necessitem signatures per poder-les portar a aquest ajuntament i que escoltin a les famílies i totes aquelles persones que els agradin els nens, ex alumnes, familiars, veïns, avis, amics,etc...

Moltes gràcies a tots.

Hoy: Francis cuenta con tu ayuda

Francis Ballesté necesita tu ayuda con esta petición «Estimem la nostra escola Prínceps, la volem ja!!». Únete a Francis y 1.430 personas que ya han firmado.