Confirmed victory

This petition made change with 97 supporters!

La Viviana Salisi és una pianista repertorista de l'Escola Superior de Música de Catalunya d'una professionalitat, entrega, sabiesa i amor pels seus alumnes com n'hi ha poques. L'Esmuc, immers en un procés de degradació vergonyós a causa de diverses retallades al seu pressupost en els darrers anys, està fent tot el possible per degradar les seves condicions laborals, ja de per si prou impensables en una professional de la seva talla. Això ha provocat que la Viviana es plantegi deixar l'escola.

Els alumnes i exalumnes de l'Esmuc i altres professionals de l'escola i de fora que la coneixem, que hi hem treballat, estudiat, estimat i compartit moltes hores de música exigim a la direcció de l'Esmuc, amb Josep Borràs al capdavant, que faci el que sigui necessari per evitar el desatre que aquesta baixa significaria mitjançant una adequació de les seves condicons laborals a la seva vàlua. Altrament, l'Esmuc entraria definitivament en una etapa de degradació de la seva qualitat difícil d'entendre en l'única escola de música superior pública de Catalunya.

Today: Robert is counting on you

Robert Garrigos needs your help with “Equip directiu de l'Esmuc: Reconeixeu la vàlua de la Viviana Salisi en les seves condicions laborals.”. Join Robert and 96 supporters today.