La Rierada penja d'un fil!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1.000!

Atenció vilassarenques i vilassarencs, us volem informar de la fràgil situació en la que es troba actualment La Rierada.

Veient el fort creixement i recolzament que ha rebut la nova Festa Major temàtica "La Rierada" aquests dos primers anys, l'organització ha volgut ampliar les activitats i dur a terme una Gran Gimcana i un concurs d'embarcacions el cap de setmana abans de la Festa Major (el 17 i 18 de juny). D'aquesta manera, es donaria el tret de sortida tant per la guarnició dels carrers i places de la vila com per l'ambient i les ganes de festa i gresca.

Però el problema arriba quan l'Ajuntament ens nega la possibilitat de celebrar cap acte el cap de setmana del 17 i 18 de juny, amb excuses com: "altres entitats del poble també voldràn organitzar activitats" o "coincideix amb el fi de curs de les escoles i la participació seria baixa". L'Ajuntament ens proposa celebrar aquestes activitats dos caps de setmana abans de la Festa Major, o sigui el 10 i 11 de juny, cosa que l'organització de La Rierada veiem sense cap ni peus, doncs cau molt lluny de Festa Major i les activitats quedarien molt aïllades i desmarcades. A més, la gent encara no estaria prou motivada i la participació sí que seria realment baixa.

Amb tot això, davant les poques ganes de festa i la negativa per part de l'Ajuntament, l'organització de La Rierada ha decidit que si finalment no podem realitzar aquestes activitats, l'edició d'enguany es podria veure afectada i l'organització estaria disposada a cancel·lar-la.

Per això us demanem que si voleu que es realitzin aquestes activitats i que es pugui celebrar La Rierada'17, ens doneu el vostre suport signant a través d'aquest enllaç.

Moltes gràcies.

Hoy: La Rierada cuenta con tu ayuda

La Rierada Festa Major necesita tu ayuda con esta petición «Equip de govern de Vilassar de Mar.: La Rierada penja d'un fil!». Únete a La Rierada y 639 personas que ya han firmado.