Dotar de pressupost la revista Fonoll per evitar-ne la desaparició

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!
Juneda Som Totes ha iniciado esta petición dirigida a Equip de govern de l'ajuntament de Juneda

Fonoll, la nostra estimada revista independent de Juneda, amb més de 40 anys d’història està a punt de desaparèixer. I en les nostres mans està fer un darrer esforç per evitar-ho.

Els darrers temps, els membres de l’equip de redacció de la revista, de manera totalment altruista i voluntària, han dedicat esforços i temps en redreçar l’amarga situació en què es troben. Necessiten recursos –pocs- per continuar amb la seva tasca d’informació i divulgació dels temes propers a totes i a tots.

Les darreres peticions al Sr. Alcalde no van ser ateses. El motiu és que per a l’equip de govern la revista Fonoll –i, per tant, la seva supervivència- no és un assumpte prioritari. Entenem que aquesta agosarada afirmació els incomodi, atès que el Fonoll és un mitjà de comunicació independent i desvinculat dels estaments públics.

Des de Juneda som totes vam traslladar, en el darrer ple de l’any 2021, la qüestió de la supervivència de la revista i aportant la solució. Aquesta passa per:

• La contractació a temps parcial d'un responsable editorial encarregat de la direcció professional de la revista.
  • Un espai físic on es puguin reunir i ubicar les pertinences i l'arxiu.
  • Dotació d'una partida fixa en els pressupostos municipals per a despeses bàsiques, o col·laboració mínima per part de l'Ajuntament al respecte.

Amb una despesa en el pressupost municipal per a l'any 2021 de més de 180.000 € en activitats culturals -tot i que costa veure-les- i altres subvencions en entitats esportives i associacions, entre d'altres, per què no es pot subvenció un mitjà de comunicació local, que també és cultura, per a què segueixi la magnífica tasca informativa duta fins ara?

Des de Juneda som totes demanem el vostre suport per exigir a l’equip de govern municipal, que modifiqui el pressupost municipal incloent una partida pressupostària per a la revista Fonoll, la nostra premsa local.

Demanem  la col·laboració de totes les conciutadanes i conciutadans que vulguin donar suport a aquesta petició, recolzant la petició i poder-la entregar a l'Ajuntament el més aviat possible. Quants més signem més possibilitats tindrem.

Important: un cop heu signat rebreu un correu electrònic, a l'adreça que heu donat, on haureu de confirmar la vostra adhesió a la iniciativa per tal que aquesta sigui vàlida. Gràcies pel suport!

Si l’equip de govern de l'Ajuntament no posa de la seva part, almenys que nosaltres, la ciutadania, haguem fet tot el possible per evitar dir "adéu al Fonoll".

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!