Petición Cerrada

Esta petición conseguió 115 firmas

PLEASE SPREAD THIS CAUSE TO ALL FACEBOOK CONTACTS AND EMAIL CONTACTS

English:

In the last years the games Unreal tournament and Tactical Ops have fall in decadence, because no one wants to give support to this games, because they are too old. In this world,it exists people that still playing this games and they don't want to see die, it would be a sad story if this occurs. The only way that Unreal Tournament and Tactical Ops fans can continuing playing this game,it's giving support from people and fans that still playing this games, because Unreal Tournament, and principally Tactical Ops are in trash, in this last, no one knows who's the owner of this game; the study "Kamehan studios" ,that who was the developer, it's dead because there is no legal personality of this company. These games doesn't make any monetary utility to Epic Games,Star's Super Games,Star Games and Star's Denomination, so they don't would be affected to giving us this engine. Please, set it free... For all these reasons,change the license of Unreal Engine 1.5 or UE 1.5, from Proprietary License to GNU General Public License; Atari and Tommo Inc to cease his publisher rights.

PLEASE SPREAD THIS CAUSE TO ALL FACEBOOK CONTACTS AND EMAIL CONTACTS

PORFAVOR DIFUNDE ESTA CAUSA A TODOS TUS CONTACTOS DE FACEBOOK Y CONTACTOS DE E-MAIL

Español:
En los últimos años, el Unreal Tournament y Tactical Ops han caído en decadencia ,ya que nadie da soporte a estos juegos , pues son demasiado viejos. En este mundo, existe gente que sigue jugando a estos juegos y que no lo quieren ver morir ,sería una triste historia si esto ocurre. La única manera en que los aficionados Unreal tournament y Tactical Ops pueden seguir jugando a este juego, es dándole soporte desde la gente y los fans que siguen jugando a este juego , porque Unreal tournament , y principalmente Tactical Ops están en la basura ,este último , no se sabe quién es el propietario de este juego; el estudio " Kamehan estudios " , quién era el desarrollador , está muerto porque no hay personalidad jurídica de la empresa . Estos juegos no hace ninguna utilidad monetaria de Epic Games,Star's Super Games,Star Games and Star's Denomination , por lo que no se verían afectados al darnos este motor. Por favor, déjenlo libre ...Por todas estas razones, les pedimos que cambien la licencia del Unreal Engine 1.5, de licencia propietaria a GNU General Public License,tambien a Atari y Tommo Inc de cesar de sus derechos de publicador o editor.

Hoy Tactical Ops Chile necesita tu ayuda

Tactical Ops Chile necesita tu ayuda con esta petición «Epic Games,Star's Super Games,Star Games,Star's Denomination: Change the license of Unreal Engine 1.5 or UE 1.5, from Proprietary License to GNU General Public License». Súmate a Tactical Ops Chile y a las 114 personas que han firmado hoy.