NEW FORTNITE SERVER FOR BRAZIL

0 pessoa já assinou. Ajude a chegar a 1.000!

ENGLISH

This petition aims to demonstrate to EPIC GAMES the need to implement a new server in the gaming region "Brazil" (which involves all of South America) in the North or Northeast of Brazil (country), aiming at a better gaming experience with a ping more suitable for millions of players who live in these regions and others in South America that are far from São Paulo (current central server).

Unfortunately, the only Brazilian server is located at the far end of the country, in São Paulo. In this way, only people who live in or near such a region can enjoy a gaming experience without latency and without discomfort in relation to the internet in general. On the other hand, a large community base located in regions far from this epicenter, mainly in North and Northeast Brazil, as well as countries in northern South America, suffers daily from having to compete / play unfairly with high pings (from 60 ahead) against players with very low pings (from 0 to 30), which makes healthy competition impossible.

Latency differences make discrepancies in mechanical and intellectual ability practically irrelevant within the game, as there is no adequate reaction time for players experiencing high latency.

The possibility of playing at a lower ping would bring the opportunity to grow competitively in the game, for those who have such a desire, and, in general, would make the experience of the game much more fun, helping to maintain a larger base of people in the community and keep the game alive for much longer (since fewer people would give up playing due to factors such as frustration over the overall gaming experience)!

Just as a suggestion for the possibility of a new Brazilian server: a good place would be, in my opinion, Fortaleza (capital of the state of Ceará), a city that has a good infrastructure in technology and is well centralized in the north / northeast of Brazil and South America. Anyway, I am sure that the company team is fully qualified to make decisions like this!

I hope the voices of all the high ping players that love this games be heard!

PORTUGUÊS-BR:

Este abaixo assinado tem por objetivo demonstrar à EPIC GAMES a necessidade de implementação de um novo servidor na região de jogo "Brasil" (o que envolve toda a América do Sul) no Norte ou Nordeste do Brasil (país), visando uma melhor experiência de jogo com um ping mais adequado a milhões de jogadores que vivem nessas regiões e em outras da América do Sul que são distantes de São Paulo (servidor central atual).

Infelizmente, o único servidor brasileiro encontra-se na extremidade do país, em São Paulo. Dessa forma, apenas pessoas que moram dentro ou próximas de tal região podem desfrutar de uma experiência de jogo sem latência e sem incômodos em relação à internet em geral. Do outro lado, uma grande base da comunidade localizada em regiões distantes deste epicentro, principalmente em Norte e Nordeste do Brasil, assim como países ao norte da América do Sul, sofre diariamente por ter que competir/jogar de forma injusta com pings elevados (de 60 adiante) contra jogadores com pings baixíssimos (de 0 a 30), o que torna impossível uma competição saudável.

As diferenças de latência tornam as discrepâncias de habilidade mecânica e intelectual praticamente irrelevantes dentro do jogo, visto que não existe tempo de reação adequado para jogadores que experimentam uma alta latência.

A possibilidade de jogar em um ping mais baixo traria a oportunidade de crescer competitivamente no jogo, para aqueles que tem tal desejo, e, em geral, tornaria a experiência do jogo muito mais divertida, ajudando a manter uma maior base de pessoas na comunidade e manter o jogo vivo por muito mais tempo (uma vez que menos pessoas desistiriam de jogar por fatores como frustração acerca da experiência geral de jogo)!

Apenas como sugestão de possibilidade para localização de um novo servidor brasileiro, um bom lugar seria em, minha opinião, Fortaleza (capital do estado Ceará), cidade que tem uma boa infraestrutura em tecnologia e bem centralizada no norte/nordeste do Brasil e América do Sul. De qualquer forma, tenho certeza que a equipe da empresa é totalmente capacitada para tomar decisões como esta!

Espero que as vozes de todos os jogadores de Fortnite com alto ping e que amam jogar este jogo sejam ouvidas!