Apertura de servidor de EpicGames en America del Sur/Open South American EpicGames server

0 personas firmaron. ¡Ayuda a conseguir 5,000!

Es hora de que nos incluyan dentro de las otras regiones como una de las regiones con mas jugadores, con mas calidad y con más compromiso. Tenemos todas las características que tienen las otras regiones y también tenemos el mismo derecho de competir al mismo nivel que las otras regiones. Es hora de tener nuestro propio servidor y dejar de conformarnos con una conexión que no es suficiente para una experiencia competitiva de alto nivel.

Lean este post para mas información de como podría hacerse: https://www.reddit.com/r/FortniteCompetitive/comments/aj4mlw/please_add_fortnite_servers_for_south_america/

It is time for us to be included within the other regions as one of the regions with more players, with more quality and with more commitment to the game. We have all the characteristics that the other regions have and we also have the same right to compete at the same level as the other regions. It is time to have our own server and stop settling for a connection that is not enough for a high level competitive experience. this petition has been going on for more than a year. its time epic. Please listen to us.

This post was made 1 year ago, im bringing it to your attention as-well: https://www.reddit.com/r/FortniteCompetitive/comments/aj4mlw/please_add_fortnite_servers_for_south_america/