Ich bitten Sie geben mir züruck mein sohn emanuel Maurer.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!

4 months ago I have been separated Emanuel Maurer ; Emanuel has been separated from me alone with a spoken order from Mrs. Julia Mommert of Bad Tolz Youth Ministry, I never got an official notification explaining the reasonsanuel has worsened his health ....Emanuel has Dawn Syndrom and type 1 diabetes, which got worse in the last 3 month(His indicator of the degree of damage to his diabetes in his body rose these 4 months from 6 to 8) has been sick every month, clearly this worse care than when he was 3 days a week with his mother, We ask that the days in which Emmanuel was with his mother be established immediately, for the sake of his health and his development. And official explanations are given to the mother of the reason for this arbitrary measure.I beg of you Mrs. Julia Mommerts, who is reviewing your position and acting fairly and impartially.He is very sensitive and is suffering a lot this unfair separation.

Hace 4 meses que me han separado separado a Emanuel Maurer  sin una explicacion oficial, Emanuel ha empeorado  su salud(Su indicador del grado de perjuicio de su diabetes en su cuerpo  subió estos 4 meses de 6 a 8) ha estado enfermo todos los meses,claramente esta peor cuidado que cuando estaba 3 dias a la semana con su madre,Pedimos que se establecan de inmediato los dias en que Emanuel estaba con su madre,(viernes ,sabado y domingo) por el bien de su salud y su desarrollo.y se dé explicaciones oficiales a la madre de el porqué de esta medida arbitraria.Le suplico a ud Sra Julia Mommerts,que revea su posicion y actué con justicia e imparcialmente.

Hoy: ines cuenta con tu ayuda

ines maurer necesita tu ayuda con esta petición «Emanuel Maurer mi pequeño hijito ,ha sido arrebatado de mi lado por su padre y una funcionaria del Ministerio de jovenes, sin explicacion oficial,ni dar razones». Únete a ines y 109 personas que ya han firmado.