Petition Closed

Ny Skolereform

This petition had 652 supporters

Skolereformens mange timer og sløset undervisning rammer hver dag flere tusinde skoleelever. Det må stoppe nu!

Den nye folkeskolereform der blev implementeret i 2014 gør, at danske folkeskolelever i nogle tilfælde skal gå i skole fra 7:00 til 16:00. Det mener vi er for meget! Ting som obligatorisk lektiecafe og understøttende undervisning, som lærerne ikke ved hvad de skal stille op med, og som der heller ikke er brug for, bliver kombineret med dårligere arbejdsforhold til lærerne og skaber en cocktail af ufærdig og sløset undervisning. Lærerne kan ikke følge med de mange timer, og eleverne bliver ikke klogere af dem. Tværtimod gør flere timer eleverne skoletrætte og ødelægger deres forhold til undervisning.

Vi kræver en kortere skoledag, så elever har lyst til skole, og ikke får det stoppet ned i halsen på dem.

Vi kræver en skole med præcise timer og veluddannet lærere der har tid at lave deres arbejde.

Vi kræver en ny og gennemtænkt folkeskolereform NU!

Today: En Stor Mellemfinger Til Den Nye Skolereform is counting on you

En Stor Mellemfinger Til Den Nye Skolereform needs your help with “Ellen Trane Nørby: Ny Skolereform”. Join En Stor Mellemfinger Til Den Nye Skolereform and 651 supporters today.