Save Krinkel 2018!

0 have signed. Let’s get to 200!

Augustus 2017, hoogdagen in Chiroland. Chirovolk, sfeer, massaspelen, een tentenkamp, Bart Peeters, zingen, dansen en genieten. Chiromens zijn en dat  vijf wondermooie dagen lang. Nu blijkt dat Chirojeugd Vlaanderen (‘die van nationaal’) hebben beslist dat Krinkel niet zal plaatsvinden in 2018. Dit terwijl honderden vrijwilligers zich hebben ingezet voor de editie van 2017 en al klaar staan om terug hun handen in elkaar te slaan om een Krinkel-editie neer te poten om u tegen te zeggen. 5000 chiromensen die voor vijf dagen goesting vonden in Chiro, kunnen dit deze zomer op hun mooi gebruinde bovenlichamen schrijven en er naar fluiten.

Wij (Chiro Limburg), willen via deze petitie oproep doen om te gaan voor Krinkel 2018. Wij willen opnieuw een kampgrond met 699 limburgers en liefst nog meer die samen sfeer maken. Wij willen ‘Limburg’ horen galmen als wij ‘Chiro’ roepen. Wij willen scheef dansen in de silent disco en de liefde van ons leven tegen het lijf lopen op de kampgrond of daar buiten. Wij willen enkelingen nog een kans geven om bloemetjes te gaan plukken. Wij willen opnieuw een zomer om nooit te vergeten. Dit wordt ons afgenomen! Maar wij Limburgianen zouden onszelf niet zijn als we niet gaan voor datgene waar we in geloven. Wij willen elke (oud)leider/leidster, (oud)gewester, (oud)verbonder, ander (oud)kaderlid, sympathisant van Verbond Limburg en Chiro in het algemeen op roepen om te gaan voor datgene dat ons toebehoort! KRINKEL IS VAN ONS!

Geef ons Krinkel terug, Geef ons Chiro terug!

Today: Chiro Limburg is counting on you

Chiro Limburg needs your help with “Elke (oud)leider/leidster, (oud)gewester, (oud)verbonder, andere (oud)k: Save Krinkel 2018!”. Join Chiro Limburg and 124 supporters today.