Ikke la Stian flytte vekk fra Tromsø!

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Espen Helnes started this petition to DRIV frivillige/borgere

Hei hei!

Vår alles kjære Stian Sjursen har planer om å forlate Tromsø, noe vi ikke har lyst til! Stian har vært på Driv i alle år, for mange er han et usett ansikt, men for mange andre har han gjort tilværelsen her helt uforglemmelig. Han er ikke bare et arbeidsjern fra en annen verden, han skaper også god stemning, noen å snakke med og får alle til å føle seg velkommen. Stian har vært innom alle gruppene her på huset, men du finner han som regel med en kaffe/øl i cafeen. På julebordet 2019 bestemte Stian seg for å gi seg her etter 10 semester, noe som kom som et sjokk på mange.

Han har vært en uforglemmelig gjest som skaper glede og engasjement for alle frivillige og borgere. Han tar alle med, frivillig eller borger!

Da vi fikk vite at Stian tenker på å flytte vekk fra Tromsø, fikk vi han med på at 150 (helst 300) underskrifter kunne være med på å endre hans mening. Så hvis dere ønsker at Stian skal bli her på huset, er det bare å signere!

0 have signed. Let’s get to 100!