PCSB MAKE MASKS OPTIONAL

0 have signed. Let’s get to 100!
At 100 signatures, this petition is more likely to be featured in recommendations!
Sherlyn Hernandez started this petition to Dr. Michael A. Grego and

Pinellas Park has a community, that put simply, has the intention of making masks OPTIONAL for our children and we want to see a plan to start making this possible.

While some believe that a child wearing a mask for 8 hours is not a problem, there are others who believe it is. Take in count that wearing masks does not only affect our children's breathing, but it can affect them mentally and emotionally. This petition is not to offend anyone's beliefs, but to defend and protect our children from the unfair circumstances they are living in at the moment. Children deserve their freedom as this country has promised, it is time to make a change and let our children live together cheerfully; to smile without fearing the teachers or staff who obligate them to put on their masks. Like mentioned, this is not to go against the belief of others; who believe masks will make a change. Our children's health is important, and if you believe so, you'll help make a change too.

Our goal is to make our children happy again and live freely, as every child should. Let our children smile and laugh together freely, without masks.

》 Lo siguiente es la traducción en español

El condado de Pinellas tiene una comunidad, que en pocas palabras, tiene la intención de hacer máscaras OPCIONALES para nuestros niños y queremos ver un plan para comenzar a hacer esto posible.

Mientras que algunos creen que un niño que lleva puesta una máscara durante 8 horas no es un problema, hay otros que creen que sí. Tenga en cuenta que el uso de máscaras no solo afecta la respiración de nuestros hijos, sino que también puede afectarlos mental y emocionalmente. Esta petición no es para ofender las creencias de nadie, sino para defender y proteger a nuestros niños de las circunstancias injustas en las que están viviendo en este momento. Los niños merecen su libertad como lo ha prometido este país, es hora de hacer un cambio y dejar que nuestros niños vivan juntos alegremente; sonreír sin temer a los profesores o al personal que los obliga a ponerse la máscara. Como se mencionó, esto no va en contra de las creencias de los demás; que creen que las máscaras harán un cambio. La salud de nuestros niños es importante y, si usted lo cree, también ayudará a hacer un cambio.

Nuestro objetivo es hacer que nuestros hijos vuelvan a ser felices y vivan libremente, como todo niño debería. Dejemos que nuestros hijos sonrían y rían juntos libremente, sin máscaras.

0 have signed. Let’s get to 100!