Pagolako Skatepark estalia

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!
Antiguako Skaters antiguakoskaters ha iniciado esta petición dirigida a Donostiako Alkatea

Martin, Joao, Izai eta Koldo gara, Donostiako gazte batzuk, 12 urtetakoak eta Skate eta skooter praktikatzea gustatzen zaigu. Urte osoan zehar praktikatzea gustatuko litzaiguke baina instalazioak, udan soilik praktikatzea baimentzen digu.

Udaran ez dago arazorik, Pagolako Skate Parkea  (Donostian) oso ondo dago, primeran moldatzen gara, arratsaldeak han ederki pasatzen ditugu. Gure arazoak Udazken eta negu urtaroarekin dator; Izan ere, euria egiten badu zorua busti egin eta labainkorra bilakatzen da. Beraz, euriarekin, arriskutsua dagoenez, ezin da parkea erabili.

Udazkena-negurako Donostia hiria ez dago prestaturik, gu bezalako gazteei ohitura osasuntsuak trebatu eta bizikidetza errespetatzea eskatzen zaigu, baina hemengo eguraldi euritsuaren aurrean ez dakigu non sartu edo zer egin. Azkenean sakelako pantailak hipnotizatu egiten gaitu nahiz eta zer dugun gustuko jakin.

Gazteak gara, mugitu eta jolastu behar dugu, baina hiri honek udazke-negurako ez digu ezer eskaintzen. Udazkena-neguan skate praktikatzen jarraitu nahi dugu baina udaletxea ez ditu instalazio egokiak sortzen.

Idatzi honen bidez Alkateari zuzentzen gara honako eskaerarekin: Gure arazoa helarazi nahi diogu eta Pagolako Skate Parkeari euritarako estalki bat eraikitzea, horrela, eguraldi txarra egiten duenean joko espazio bat izateko, eta gure gustoko patinatze aktibitate hau praktikatzen jarraitzeko.

Estalki sinple bat, epe motzean egiteko eta gure gaztetasuna jolasten pasatzeko.

Pagolako Skate Parkeko erabiltzaileen sinadurak bildu nahi ditugu, eta baita Donostiako gazte eta bere gurasoen gurekin ados daudela hemen jasotako sinadurak.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Somos Martin, Joao, Izai y Koldo, unos jóvenes de 12 años que nos gusta practicar el skate y el skooter. Nos gustaría poder practicarlo durante todo el año, pero en nuestra ciudad no hay instalaciones que nos lo permitan.

En verano no hay problema, si no llueve. El Skatepark de Pagola está muy bien, allí pasamos nuestras tardes. Nuestro problema llega con el otoño y con la lluvia, se moja el suelo y se hace resbaladizo y peligroso, por lo que no podemos seguir patinando sin ponernos en riesgo.

Donostia no está preparada para otoño e invierno, con el clima lluvioso de aquí no sabemos dónde meternos ni qué hacer los fines de semana, al final terminamos enganchados a las pantallas, hipnotizados.

Somos jóvenes, necesitamos movernos, jugar, divertirnos pero esta ciudad no nos ofrece nada en otoño-invierno. Queremos seguir patinando en otoño-invierno, pero el Ayuntamiento no nos ofrece instalaciones adecuadas, preparadas para la lluvia, por lo que tenemos que esperar hasta primavera-verano para poder patinar.

Queremos presentar este escrito al Alcalde de Donostia para: exponerle nuestro problema y pedirle que instalen una cubierta al Parque de Pagola, para así poder tener un espacio de juego y seguir practicando lo que tanto nos gusto durante todo el año. Pedimos una cubierta simple, que se pueda realizar en un espacio corto de tiempo para que podamos disfrutar de ella mientras somos jóvenes. Sirva de ejemplo el Skatepark de Galdakao.

Queremos recoger las firmas de los usuarios del Skatepark de Pagola, así como de los jóvenes y padres que están de acuerdo con nuestra petición.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!