Donem suport al doctor Mukwege i a les víctimes que ajuda dia a dia.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!

Català:

Som un grup d'estudiants de l'escola arrels a Catalunya (Espanya) que després de llegir un llibre anomenat connexions de Elisabeth Steward i haber vist el programa "salvados" on reflexava l'actual situació del Congo.

Ens ha deixat bastant impactàdes degut que el senyor Denis Mukwege fa possible que aquelles dones que desgraciàdament pateixen violència de gènere puguin ser ateses i curades,així intentar  fer que sigui lo més fàcil possible per a elles aquesta situció.

Per això li volem donar suport i dir-li que és un gran exemple a seguir degut que encara que ell fos concient de que estaba posant la seva vida i la dels seus familiars en perill o va fer igual per així poguer ajudar a les dones que ho passen malament injustament.

Creiem que es important donar-li suport al Doctor Mukwege però es encara més donar-li aquelles nenes i dones que ho estan passant malament i moltes vegades nosaltres en oblidem d'aquesta gent i fem com que no existeixen, només per no sentir-nos malament. Perquè si ho pensessim ens donsriem compte que també o estan passant malament en part per la mnostra culpa ja que no li plantem cara aquest problema i no fem res al repecte.

Per finalitzar hos volem destacar que amb una sola firma no arribarem a ajudar-les,pero si fem una gran pinya tampoc aconseguirem solucionar aquest gran problema pero el que si que farem es que elles es donin compte que no estan soles ,que nosaltres les apoyem i així es sentiran més fortes per a poguer plantar cara i remediar aquest problema.

Español:

Somos un grupo de estudiantes de l’scola  Arrels en Cataluña (España) que después de leer un libro llamado conexions de Elisabeth Steward y haber visto el programa "Salvados" donde reflejaba la actual situación del Congo.

Nos ha dejado bastante impactados debido que el señor Denis Mukwege hace posible que aquellas mujeres y ninas que desgraciadamente sufren violencia de género puedan ser atendidas y curadas, así intentar hacer que sea lo más fácil posible para ellas  en esta situción.

Por eso le queremos es dar apoyo y decirle que es un gran ejemplo a seguir debido que aunque él fuera consciente de que estaba poniendo su vida y la de sus familiares en peligro lo hizo igual para así poder ayudar a las mujeres que lo pasan mal injustamente.

Creemos que es importante darle apoyo al Doctor Mukwege pero es aún más darle aquellas niñas y mujeres que lo están pasando mal y muchas veces nosotros nos olvidamos de esta gente y hacemos como sinó existen, sólo para no sentirnos mal. Porque si lo pensáramos nos dariamos cuenta que también lo están pasando mal en parte por es nuestra, culpa ya que no le hacemos frente este problema y no hacemos nada al respecto.

Para finalizar os queremos destacar que con una sola firma no llegaremos a ayudarlas, pero si hacemos una gran piña tampoco conseguiremos solucionar este gran problema, pero lo que haremos es que ellas se den cuenta que no están solas, que nosotros las apoyamos y así se sentirán más fuertes para poder hacer frente y remediar este problema.

Anglès:

We are a group of students of the school Arrels in Catalonia (Spain) who has reading a book called connections by Elisabeth Steward,  and we have seen the program "saved "which reflects the current situation in the Congo

We have been very impacted because Mr. Denis Mukwege makes possible for women who suffer domestic violence, unfortunately, can be treated and cured, so it tried to make it as easy as possible for them this situation.

We believe it is important to give support to Doctor Mukwege but it is still more to give those girls and women who are going wrong and we often forget to do this and people like that do not exist, not only to feel  bad us.

So we want to support and told him that was a great example to follow because although he was conscious that he putting your life and the lives of their families in danger, helped women who go wrong unjustly.

Because if we believed we would give up that are going also or wrong in part by our fault because we did not confront this problem and do nothing to respect.

Finally we would like to emphasize that a single firm does not come to help them, but if we do a pineapple not get solved this big problem but what we will do is that they will realize they are not alone, that we the Support and so feel stronger for being able to confront and remedy the problem.

Alemany:

Wir sind eine Gruppe Schüler aus der Schule “Arrels” in Katalonien (Spanien). Wir haben das Buch von Elisabeth Steward gelesen und auch das Fernsehprogramm „Salvados“ gesehen. Es handelt sich von der aktuelle Situation im Kongo.

Es hat uns hard bedrückt, dass Herr Denis Mukwege ermöglicht die Hilfe für die Frauen, die Gewaltakte erleiden.

Wir wollen deswegen ihm sagen, dass er ein Beispiel für uns ist. Er wusste , dass er und auch seine Familie im Lebensgefahr waren und trozdem hat er weitergemacht.

Wir glauben dass es wichtig ist dem Dr. Mukwege beistehen. Es ist aber noch wichtiger jene Mädchen und Frauen die deswegen soviel leiden zu unterstützen.Wir verdessen zu oft ihr Leiden und vielleicht wir sind dabei schuldig.

Endlich wollen wir sagen, dass nur mit einer Unterschrift, wir nichts um das Problem zu lösen machen; aber falls wir sie zu erkennen geben dass wir sie unterstützen, sicher werden sie sich stärker füllen um das Problem zu bekämpfen

Francès:

Nous sommes un groupe d’étudiants de l’école „Arrels“ en Catalogne (Espagne) , qu’après avoir lu le livre titré „Connexions“ de Elisabeth Steward et après avoir vu le programme de télévision „Salvados“ qui reflétaient l’actuelle situation au Congo. Ça nous a frappé grâce au fait que M. Denis Mukwege fait possible que les femmes, qui malheureusement souffrent la violence de genre, puissent être soignées et par conséquent que ce soit le moins douloureuse possible cette situation pour elles.

C’est pourquoi nous voulons l’encourager et lui dire qu’il est un grand exemple à suivre, car même en sachant que sa vie et celle de sa famille sont en grand danger, il l‘a fait pour aider les femmes qui injustement souffrent.

Nous croyons que c’est important de donner notre appui au Dr. Mukwege, mais c’est encore plus important de le donner aux filles et aux femmes qui souffrent et auxquelles souvent nous oublions, tellement que si elles n’existaient plus rien que pour ne nous sentir incommodes. Nous croyons que si nous réfléchissons sur ce fait, nous nous rendrons compte que peut-être c’est à cause de nous, car nous ne faisons pas face au problème et nous n’agissons pas.

Pour en finir nous voulons remarquer que seulement avec une signature nous n’arrivons pas à les aider et que si nous ne nous assemblons pas fortement, nous n’arrangerons pas le problème non plus mais quand même elles se rendront compte qu’elles ne sont plus seules, que nous les appuyons et comme ça elles deviendront plus fortes à fin de faire face et apporter un remède au problème.

Hoy: alexia cuenta con tu ayuda

alexia saravia necesita tu ayuda con esta petición «Doctor Mukwege: Donem suport al doctor Mukwege i a les víctimes que ajuda dia a dia». Únete a alexia y 46 personas que ya han firmado.