Dirigida a Consellera d'ensenyament Meritxell Ruiz y 2 otros

SOS LITERATURA A L'ENSENYAMENT

0 personas han firmado. Ayuda a conseguir 5.000.

Atès que hem llegit el Manifest SOS literatura a l'ensenyament, en defensa de la presència de la literatura a l'aula (vegeu enllaç), ens hi adherim i signem aquesta petició per sol·licitar que es valori de manera efectiva, és a dir, amb la dedicació horària pertinent, recuperant així les tres hores setmanals al batxillerat.  Que es valori   com un saber que cal trasmetre per a la Secundària i,  a Batxillerat, molt especialment. Que es vetlli perquè  aquest saber no resti  diluït en els currículums. I finalment que s'estableixin  les condicions perquè s'imparteixi de forma que   desvetlli l'interès, es fomenti la creativitat, la sensibilitat  i el coneixement envers el nostre patrimoni literari.

Esta petición será entregada a:
  • Consellera d'ensenyament
    Meritxell Ruiz
  • Consellera d'Ensenyament
  • Direcció General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat

Col·lectiu Pere Quart ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 3.725 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: clara Soley Manuel cuenta con tu ayuda

clara Soley Manuel soley Manuel necesita tu ayuda con esta petición «Directora general de : SOS LITERATURA A L'ENSENYAMENT». Únete a clara Soley Manuel y 3.724 personas que ya han firmado.