Victory
Petitioning DG de Prevenció i Extinció d'Incendis de la Generalitat de Cayalunya Ramon Parés and 1 other

Director General de Bombers de la Generalitat: Retire la sanción al cabo de Reus por manifestarse libremente y homenajear a los accidentados en el incendio de Horta de Sant Joan.

Supporters

El 21 de julio de 2013, el cabo de guardia del parque de bomberos de Reus  participó junto a usus compañeros de trabajo, y de manera simultánea a casi todos los parques de bomberos de Cataluña, en un sencillo acto de homenaje a los fallecidos por el aniversario del trágico suceso de Horta de Sant Joan.

Sin justificación de ningún tipo ha sido sancionado con 3 meses de empleo y sueldo, revisables a 3 meses más de sanción.

-----

El 21 de juliol de 2013, el caporal de guàrdia del parc de bombers de Reus va participar juntament amb als seus companys de treball, i de manera simultània amb gairebé tots els parcs de bombers de Catalunya, en un senzill acte d'homenatge per l'aniversari del tràgic succés d'Horta de Sant Joan.

Sense justificació de cap tipus ha estat sancionat amb 3 mesos d'ocupació i sou, revisables a 3 mesos mesos més de sanció.

Letter to
DG de Prevenció i Extinció d'Incendis de la Generalitat de Cayalunya Ramon Parés
Caporal de Reus D.M.M.
Retire la sanción al cabo de Reus del día 21 de septiembre por manifestarse libremente y homenajear a los accidentados en el incendio de Horta de Sant Joan.