Petición cerrada

Millorar el transport públic interurbà a Argentona

Esta petición ha conseguido 197 firmas

Gairebé dues hores de trajecte d'Argentona a Barcelona. Retards estructurals d'entre 5 i 20 minuts en la connectivitat amb Mataró. Haver de recórrer al transport privat per anar a la ciutat comtal, amb el conseqüent impacte medioambiental i el fet que no tothom té cotxe. 480 hores l'any en transport públic per aquells que s'han de desplaçar fins a Barcelona cada dia. 480 hores són 20 dies. Sencers. Dins del transport públic. Per un poble que és a 30 quilòmetres de Barcelona.

Per això volem:

• Millorar la qualitat del servei d'autobús Argentona-Mataró. Reduir els retards a fets anecdòtics, no sistemàtics.
  • Augmentar-ne les freqüències. És necessària una connexió més freqüent amb el poble veí i capital del Maresme, Mataró.
  • Aconseguir una línia regular des del Nucli Urbà d'Argentona a Barcelona. Molts argentonins es desplacen a diari fins la ciutat comtal; una línia d'autobús directe evitaria el fet d'haver d'agafar cotxe fins a Cabrera de Mar (afavorint el transport sostenible), reduiria el temps de desplaçament (i per tant la qualitat de vida) i des-aïllaria Argentona.

Podeu llegir el comunicat oficial de la Plataforma per la millora de la mobilitat a Argentona (PxMMA).

Hoy: Plataforma per la millora de la mobilitat a Argentona cuenta con tu ayuda

Plataforma per la millora de la mobilitat a Argentona necesita tu ayuda con esta petición «Direcció General de Transports de la Generalitat de Catalunya: Millorar el transport públic interurbà a Argentona». Únete a Plataforma per la millora de la mobilitat a Argentona y 196 personas que ya han firmado.