PROU ACOMIADAMENTS I PRIVATITZACIÓ DE CONSERVACIÓ DE CARRETERES LLEIDA!!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!
Joan Carreteresenlluita ha iniciado esta petición dirigida a Direcció General de Carreteres Lleida y

Estic acampat a Rambla d'Aragó número 4 davant direcció general de carreteres de la Generalitat a Lleida desde dimecres dia 24 d'abril, per reclamar el meu lloc de treball al Parc de Carreteres de Ponts!! Porto quasi 5 mesos esperant que surti la meva plaça!! Plaça amb molta urgència de ser coberta!!
L'ajuntament ja m'ha tret dos cops la meva tenda i m'ha denunciat per acampar i penjar cartells als arbres! Però aquí seguiré fins aconseguir la plaça que em pertany!!

El Parc de Conservació de Carreteres de Ponts només compta amb tres Oficials de Primera. I inexplicablement no para de reduir la seva plantilla!
Pocs treballadors per un Parc que cobreix més de 900 kilòmetres de carreteres!!

Parc amb moltes mancances, amb falta de material específic, necessari, segur i adequat.
Trams de carreteres amb moltíssims punts perillosos, d'alta necessitat de manteniment i reparacions.

I qui paga les conseqüències?? Nosaltres, els usuaris i treballadors!! Accidents que es podrien haver evitat, esllavissades, trams de carreteres amb alta mortalitat... I TOT PER FALTA D'INVERSIÓ I PRIVATITZACIÓ DE CONSERVACIÓ DE CARRETERES!!

NO A LA PRIVATITZACIÓ DELS SERVEIS DE CARRETERES! NO MÉS ACOMIADAMENTS NI TANCAMENTS DE PARCS!!

LLUITA PER LA TEVA SEGURETAT!! SIGNA I COMPARTEIX!!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 100!