Petition Closed
Petitioning regidor de festes de Bonrepòs i Mirambell Senyor José Laguna Rodrigo

Dimissió del Senyor Laguna Rodrigo per insults homòfobs i intent d'agressió

Supporters

La passada matinada del 12 d'octubre i en plenes festes patronals de Bonrepòs i Mirambell, el senyor José Laguna Rodrigo, regidor de festes, va propinar insults homòfobs a un veí del poble cridant "maricón,maricón de mierda " i va intentar agredir-lo.
Al Senyor Laguna el van haver de reduir quatre persones, un amic de Laguna i tres membres de protecció civil.
Alguns dels presents afirmen que si no arriben a treure entre aquestes quatre persones al Sr.Laguna del recinte festiu, li hauria propinat una pallissa al Sr Albiach.
El mateix Laguna va reconèixer a la premsa que el va insultar.
Considerem que els representants polítics triats democràticament quan prenen possessió del seu càrrec ho fan per defensar els interessos de la població en general i han de respectar els drets de tots els ciutadans descrits en la Constitució Espanyola.
Així, entenem que el regidor de festes amb el seu comportament homòfob i violent, va en contra dels drets fonamentals de la persona recollits i protegits per la Constitució: art. 10, "Dret a la dignitat i a la no discriminació per orientació sexual" i "a les llibertats individuals de les persones", en aquest cas un veí del poble. Una persona violenta i homòfoba, per tant, no pot ocupar un càrrec públic a l'ajuntament.
Per això demanem la dimissió del Senyor Laguna Rodrigo i la disculpa pública pels insults propinats al Senyor Albiach.

(Castellano)

La pasada madrugada del 12 de Octubre y en plenas fiestas patronales de Bonrepòs i Mirambell, el señor Don José Laguna Rodrigo,concejal de fiestas, propinó insultos homófobos a un vecino del pueblo gritándole “maricón, maricón de mierda” e intentó agredirle.

Al Señor Laguna lo tuvieron que reducir cuatro personas, un amigo de Laguna y tres miembros de protección civil. Algunos presentes afirman que si no llegan a sacar entre estas cuatro personas al Sr.Laguna del recinto festivo, le hubiera propinado una paliza al Sr. Albiach.

El propio Laguna reconoció en la prensa que le propinó insultos.
Consideramos que los representantes políticos elegidos democráticamente cuando toman posesión de su cargo lo hacen para defender los intereses de la población en general y deben respetar los derechos de todos los ciudadanos descritos en la Constitución Española.

Así, entendemos que el concejal de fiestas con su comportamiento homófobo y violento, va en contra de los derechos fundamentales de la persona recogidos y protegidos por la Constitución: art. 10, "Derecho a la dignidad y a la no discriminación por orientación sexual” y “a las libertades individuales de las personas”, en este caso un habitante del pueblo. Una persona violenta y homófoba, por tanto, no puede ocupar un cargo público en el ayuntamiento.

Por eso pedimos la dimisión del Señor Laguna Rodrigo y su disculpa pública por los insultos propinados al Señor Albiach.

Letter to
regidor de festes de Bonrepòs i Mirambell Senyor José Laguna Rodrigo

Considere que els representants polítics triats democràticament quan prenen possessió del seu càrrec ho fan per defensar els interessos de la població en general i han de respectar els drets de tots els ciutadans descrits en la Constitució Espanyola.
Per tant el regidor de festes José Laguna amb el seu comportament homòfob i violent, Ha actuat en contra dels drets fonamentals de la persona recollits i protegits per la Constitució: art. 10, "Dret a la dignitat i a la no discriminació per orientació sexual" i "a les llibertats individuals de les persones", en aquest cas un veí del poble. Una persona violenta i homòfoba, per tant, no pot ocupar un càrrec públic a l'ajuntament.

Per això demane la dimissió del Senyor Laguna Rodrigo i la disculpa pública pels insults propinats al Senyor Albiach.

(Castellano)

Considero que los representantes políticos elegidos democráticamente cuando toman posesión de su cargo lo hacen para defender los intereses de la población en general y deben respetar los derechos de todos los ciudadanos descritos en la Constitución Española.

Por lo tanto el concejal de fiestas José Laguna con su comportamiento homófobo y violento, Ha actuado en contra de los derechos fundamentales de la persona recogidos y protegidos por la Constitución: art. 10, "Derecho a la dignidad y a la no discriminación por orientación sexual” y “a las libertades individuales de las personas”, en este caso un habitante del pueblo. Una persona violenta y homófoba, por tanto, no puede ocupar un cargo público en el ayuntamiento.

Por eso pido la dimisión del Señor Laguna Rodrigo y su disculpa pública por los insultos propinados al Señor Albiach.