Petition Closed

Digues no al camp de golf i l'hotel de 450 H. a Benimussa

La societat d'inversors de l'empresari Félix Sans va donar ahir entrada a l'Ajuntament de Sant Antoni a través del seu representant a les Balears, Carlos Grecht, al projecte de golf de Benimussa, que tindrà una extensió d'entre 600.000 i 900.000 metres en els quals s'ubicaran 18 forats i una oferta complementària consistent en un hotel de cinc estrelles amb 450 places. «Que estaria obert tot l'any», va precisar Grecht, que va assegurar que aquest hotel es situaria dins del camp de golf. En l'actualitat hi ha tres empreses (una holandesa, una altra anglesa i una altra espanyola) interessades en tirar endavant aquest projecte de camp de golf, encara que Grecht va assegurar que, de moment, no es poden donar a conèixer els noms d'aquestes empreses si bé va avançar que, en el cas de l'empresa holandesa, «és un dels homes més rics i importants del país» i en el de l'anglesa «es tracta d'un destacat multimilionari».
This petition was delivered to:
  • Ajuntament de St Antoni

joan ribas ferrer started this petition with a single signature, and now has 745 supporters. Start a petition today to change something you care about.