Die Ausbeutung der palästinensischen Bevölkerung? Nicht in meinem Namen! Stimmen Sie gegen das EU-Israel ACAA!

Reasons for signing

Horst Bellmer
8 years ago
A people, which does not respect the rights of others, cannot expect, that his rights are respected from other peoples! There we find find a apartheid-system like South Africa on was, and after so long tim it ses to me, that there is no other way to go, than to follow the methods again st South Africa!

Marie Rose CLEMENS
8 years ago
Die Politiker des Staates Israel vestossen in den Besetzten Gebieten gegen geltendes Völkerrecht und gegen UN Resolutionen! Ich will nicht dass in meinem Namen als EU Bürgerin Handelsabkommen sowie Zusatzartikel zu Handelsabkommen mit dem Staat Israel geschlossen werden bevor die Politiker des Staates Israel ihre rechtswidrige Politik in den palästinensischen Gebieten beenden.

leonhard schaefer
8 years ago
boycott israel and the sustaining companies!sanctions against the apartheid system of the zionist state!

marlene stripecke
8 years ago
Menschenrechte sind nicht und nirgends relativierbar - Israels tägliche Menschenrechts-verbrechen an Palästinensern werden auf die israel. Bevölkerung zurückfallen! Die EU weiß das und schaut bei allem zu ! - es ist zutiefst schamvoll!

Guenter Wimmer
8 years ago
It's everyones obligation ( even though especially for us Germans), to support all efforts, that Israelis and Jews everywhere enjoy SHALOM.
This also means, to do our best, that shalom, peace for Jews, is sustainable. This demands, that "their" SHALOM does not attac the living conditions and interests of Palesitnians. No "shalom" at Palestinians risk and expense. SHALOM is not possible without SALAM. Real, sustainable peace is not possible without or even against the others!

Matija Juvan
8 years ago
Palestinians could lead a normal life, if they would not be occupied. Dismantle illegal and illegitimate israel.

Gertrud Fersch
8 years ago
Die Besatzung in Palästina (Westbank und Gaza) muss endlich ein Ende haben. Die Israelis müssen endlich nach internationalem Recht handeln und nicht, wie sie es zur Zeit tun! Konnte das bei einer Reise selbst sehen!

Adelheid Linke
8 years ago
Ich bin katholische Christin und oll zusehen wie meine "Brüder und Schwestern" ausgebeutet werden? Mein Appell geht gegen die Ausbeutung der Palistinenser

Gisela Vormann