Apertura das residencias dependentes da Deputación de Lugo XA!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!

A situación bochornosa que estamos a vivir @s lucenses é insostible. Residencias e centros de día construídos e moitos delas equipados en Fonsagrada, Castroverde, Trabada, Pol, Ribas de Sil, Pedrafita e Ribadeo. É unha vergoña que os anciáns e anciás da provincia non teñan acceso a unha residencia pública de calidade por incompetencia total de PP e PSOE. Con esta petición queremos que se deixen de lado os intereses partidistas e os intereses económicos persoais e se comece a mirar polos nosos maiores e por tantas familias afectadas, unha das provincias máis envellecida do país. Basta xa de rirse da xente, basta xa do circo da deputación, queda un ano para acabar a lexislatura e moitos compromisos por cumprir: APERTURA DAS RESIDENCIAS E CENTROS DE DÍA XA!

Hoy: Plataforma de afectados pola non apertura dss residencias cuenta con tu ayuda

Plataforma de afectados pola non apertura dss residencias necesita tu ayuda con esta petición «Deputación provincial de Lugo : Apertura das residencias dependentes da Deputación de Lugo XA!». Únete a Plataforma de afectados pola non apertura dss residencias y 190 personas que ya han firmado.