Dirigida a Departament ensenyament y 1 otro/a

0 personas han firmado. Ayuda a conseguir 300.000.

"A la majoria d'escoles públiques de Catalunya s'educa per odiar Espanya"

Aquestes han estat les declaracions del líder del PP Català, Xavier García Albiol. La seva afirmació suposa un gravíssim atac a la feina de tota la comunitat escolar del país. El col·lectiu de mestres no podem permetre que s'utilitzin aquestes mentides i acusacions per atacar-nos, amb l'únic objectiu de treure'n rèdit polític.

El mestre, més enllà de la seva ideologia, és un dels responsables de l'educació dels futurs ciutadans del país. És per això que, amb el seu tarannà, educa des de la pau, la tolerància i la solidaritat. Mai des de l'odi, la ràbia o la violència.

És per això que, signant aquesta petició, instem al Departament d'Ensenyament a denunciar Xavier García Albiol per calúmnies.

Esta petición será entregada a:

Xavier VB ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 261.115 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Jordi cuenta con tu ayuda

Jordi Serra i Garrido necesita tu ayuda con esta petición «Departament ensenyament: Comunitat educativa catalana insta a denunciar Xavier García Albiol per calúmnies.». Únete a Jordi y 261.114 personas que ya han firmado.