Proposta contra l'abús de les ordenances municipals a Terrassa

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!

El Cafè Dolç fa gairebé 10 anys que va néixer. La seva creació va ser fruit de la idea de dues germanes amb ganes de crear un espai d'oci, de tranquil·litat i on poder passar una estona agradable davant una bona tassa de café.

Durant aquests 10 anys, el Cafè Dolç ha tractat de respectar totes les normes de molt bon grat, i sense buscar mai problemes. Ara fa un any, des de l'Ajuntament de Terrassa, va arribar una ordenança que feia desplaçar totes les terrasses de la plaça diversos metres respecte del local corresponent. En el nostre cas, la terrassa ja arribava fins unes escultures que formen part del patrimoni de la ciutat. Tot i advertint als funcionaris de la anterior norma que declarava la protección d'aquestes escultures, no es van retractar i el desplaçament de la terrassa es va realitzar.

Fa uns dies, una nova ordenança ens obligava a tornar a desplaçar la terrassa una altra pila de metres cap a la dreta respecte del local. Si aquest desplaçament es fa efectiu, més de la meitat de les taules escapen del control visual dels treballadors des de l'interior. Segons els representants de Via Pública, aquesta mesura es pren, a priori, per respectar l'espai de les escultures abans citades.

Tots aquests canvis no fan sinó dificultar la feina d'aquells qui cada dia ens deixem la pell per oferir un bon servei als nostres clients.

El recolzament popular ens ajudaria a convencer a l'Ajuntament que, les últimes ordenances per a terrasses, són abusives i dificulten la feina ben feta d'una família humil que només vol treballar en pau.

Hoy: El Cafè Dolç cuenta con tu ayuda

El Cafè Dolç Terrassa necesita tu ayuda con esta petición «Departament de la Via Pública de l'Ajuntament de Terrassa: Proposta contra l'abús de les ordenances municipals a Terrassa». Únete a El Cafè Dolç y 264 personas que ya han firmado.